Pentru al doilea an consecutiv, echipajul format din Gergo Szabo și Karoly Borbely s-a impus în Raliul Moldovei Moinești. Pilotul echipei BCR Rally Team a revenit după o absență de două etape în CNR și a reușit să facă un raliu foarte bun.
Cei doi s-au aflat în cockpit-ul unui Citroen DS3 R5, noua mașină cu care încă se acomodează. În prima zi a Raliului Moldovei Moinești, Dan Gîrtofan, pilotul brașovean care merge pe o Skoda Fabia R5, a avut parte de un accident și a fost nevoit să abandoneze. Astfel, lupta avea să se ducă între Bogdan Marișca – Carmen Poenaru, Gergo Szabo – Karoly Borbely, Edwin Keleti – Toni Avram și Florin Tincescu – Sergiu Itu.
Finalul primei zile a fost unul de rău augur pentru Bogdan Marișca. Acesta a spart radiatorul Fordului Fiesta R5, însă problema a fost remediată parțial în parcul service. Din nefericire, pilotul Napoca Rally Academy primește secunde bune de penalizare.
În ziua secundă, Gergo Szabo merge bine și tare și reușește să urce pe prima poziție a clasamentului intermediar. Acesta este secondat de Edwin Keleti, iar lupta pentru poziția a treia avea să se dea între Florin Tinescu și Bogdan Marișca.
Finalul zilei de sâmbătă clarifică lucrurile. Gergo Szabo câștigă Raliul Moldovei Moinești, Edwin Keleti încheie pe locul secund, iar pe trei termină Bogdan Marișca.
Clasa 2 este adjudecată de același Gergo Szabo, urmat de Bogdan Marișca și de Zoltan Juhos. Clasa 3 a fost câștigată de Edwin Keleti, urmat de Florin Tincescu și Horațiu Savu. În clasa 5 se impune Adrian Răspopa, organizatorul Raliului Moldovei Moinești, urmat de Adrian Teslovan.
În clasa 9 se impune Raul Badiu, urmat de Radu Necula și Alexandru Ardelean.
La două roți motrice, pe prima poziție a urcat Adrian Răspopa, urmat de Raul Badiu și de Mihai Manole.
Cupa Dacia este adjudecată de Raul Badiu. Pe locul secund încheie Raliul Moldovei Moinești Bodan Talașman, iar pe trei Radu Luca. În Cupa Suzuki se impune Radu Necula, urmat de Alexandru Ardelean și de Peter Kelmen.
Sursa & Foto | FRAS