La cinci ani de la lansare, Toyota inlocuieste Corolla Verso, monovolumul compact al gamei. Cu aceasta ocazie, noul model pierde denumirea Corolla, devenind un model de sine-statator in gama Toyota. Decizia este justificata de folosirea unei platforme noi pentru modelul Verso, care nu mai are legatura cu cea provenita de la Corolla.
Dimensiunile exterioare au crescut, cu efect benefic asupra spatiului interior si asupra confortului. Chiar si in configuratie cu sapte scaune, pasagerii beneficiaza de spatiu suficient la picioare. Sistemul Easy Flat-7, care permite o varietate de 32 de configuratii pentru dispunerea celor sapte scaune individuale, a fost imbunatatit pentru a oferi mai multa flexibilitate si simplitate in exploatare.
Verso beneficiaza de noile grupuri motopropulsoare ale lui Avensis, incepand cu motorul pe benzina de 1,6 litri si 132 CP si terminand cu puternicul D-4D de 2,2 litri si 177 CP.
Pentru test am avut la dispozitie doua combinatii mai putin inspirate ale gamei Verso – cel cu motorul de 1,8 litri pe benzina si transmisie Multidrive S, respectiv diselul de 2,2 litri (150 CP) si cutia de viteze automata cu sase rapoarte. Atat setarea suspensiei, cat si prestatiile dinamice sugereaza ca producatorul japonez a avut in vedere in primul rand confortul pasagerilor si economia de combustibil, si mai putin placearea la volan.