Pana sa ajunga in show-room-uri, Insignia OPC Sports Tourer va trebui sa treaca cu brio de mai multe runde de teste dure pe vestitul circuit de la Nurburgring; probe deja finalizate cu succes de Insignia OPC sedan.
Din punct de vedere tehnic, Insignia OPC Sports Tourer se bucura de prezenta sub capota a unui propulsor V6 Turbo de 2.8 litri, care este capabil sa ofere 325 CP (435 Nm). Acest propulsor este cuplat la o cutie de viteze manuala cu sase trepte.
Automobilul este capabil sa accelereze pana la 100 km/h in 6.3 secunde, iar viteze maxima pe care o poate atinge este limitata electronic la 250 km/h.
Dincolo de inima sportiva a noului model, Insignia OPC Sports Tourer mai dispune de sasiu mechatronic recalibrat pentru performante sportive mai evidente, dar si mai usor, FlexRide, tractiune integrala cu diferential cu alunecare limitata pe spate (eLSD) si frane semnate Brembo.
Opel Performance Center (OPC) a gandit special pentru Insignia OPC Sports Tourer o punte fata botezata HiPerStrut (High Performance Strut), in timp ce caroseria a fost coborata cu 10 mm. Astfel, efectul de „power steering” a fost redus, iar manevrabilitatea autoturismului a fost imbunatatita.
Noul Opel Insignia OPC Sports Tourer va fi disponibil spre vanzare tocmai catre sfarsitul acestui an.