Opel continuă asaltul din gama SUV cu noul Grandland X. Cel mai mare model al producătorului german din acest segment promite spațiu generos, un design atrăgător și finisaje de top.
Noul Opel Grandland X va fi lansat pe piață în toamna acestui an și completează gama de SUV-uri alături de Mokka X și Crossland X. Noul SUV german măsoară 4.477 de mm lungime, 1.844 mm lățime și are o înălțime de 1.636 de mm. Pasajele generoase și protecțiile suplimentare ne duc cu gândul la un model care promite ceva aventuros și în afara asfaltului. Amptamentul lui Grandland X măsoară 2.675 de mm, iar volumul portbagajului se cifrează la 514 litri. Cu bancheta din spate rabatată, volumul crește până la 1.652 de litri.
Interiorul lui Opel Grandland X va integra cea mai recentă versiune a sistemului IntelliLink, dar și asistentul personal de service și conectivitate Opel OnStar. La toate acestea se adaugă scaunele ergonomice cu certificare AGR, volanul încălzit și hayonul cu deschidere electrică. În plus, Grandland X oferă cruise control adaptiv cu detectarea pietonilor și frânare automată de urgență, asistent pentru detectarea stării de oboseală a șoferului și un sistem avansat de asistență la parcare. Gama de motorizări încă nu a fost anunțată, dar nu ne așteptăm la surprize din partea Opel.
Pentru „genialul” autor gresiv care a scris articolul din nr. 9 al revistei-editia din Romania-caruia, chiar daca nu exista sanse sa citeasca acest comentariu (nu este un articol semnat, deci poate fi vreun fritz „auto-xenofob”): vorbind despre Opel Grandland X mentioneaza faptul ca „…din fericire, asta inseamna ca nu vom vedea un volan minuscul si nici o insiruire enervanta de submeniuri pentru a ridica temperatura climatizarii cu un grad”… Trec peste faptul ca este o chestiune de gust „fericirea” sau „nefericirea” de a conduce un automobil cu un volan sport, super usor de manevrat – daca nu credeti, mergeti la Peugeot si incercati, nu mergeti pe mana fritz-ului sau individului care debiteaza ineptiile de mai sus. Eu am incercat mai multe modele de la Peugeot si de la VW – va asigur ca nu trebuie sa intrati in cine stie ce sub-meniuri pentru a modifica temperatura. Este o minciuna! Incep sa ma indoiesc de seriozitatea jurnalistilor de la aceasta revista! Ma incerca gandul sa fac un abonament – as face unul maine, electronic, insa nu este oferit in Romania – insa citind astfel de articole nu mai am nicio pornire sinucigasa. Peugeot 3008 – editia 2017 – este o masina frumoasa, confortabila, cu un design interior cu 50 de ani inaintea VW si cu un concept iCockpit pe care il pot doar imita germanii mentionati. Acesta este si motivul pentru care apar astfel de articole jenante in „cea mai vanduta revista auto din Romania”. Pacat!