În perioada 4 – 6 mai, în Cluj, s-a desfășurat etapa a doua a Campionatului Național de Raliuri. Echipajul susținut de Borsec a avut probleme de la prima probă, dar a obținut locul 2 la clasa 5.
Transilvania Rally 2017 a reprezentat a doua etapă a Campionatului Na}ional de Raliuri, dar a contat ca primă etapă și în cadrul Tour European Rally. Echipajul format din Adrian Teslovan și Vajk Imre Cseh a venit la start cu gânduri mari, însă ghinionul nu i-a ocolit pe cei doi. Prima probă a raliului din Cluj măsura peste 20 de kilometri, iar asfaltul și vremea capricioasă aveau să le dea bătăi de cap concurenților. Și exact așa s-a întâmplat în cazul echipajului susținut de Borsec. O pană pe prima probă avea să strice începutul de etapă pentru Adi și Vajk.
După remediere, cei doi au fost convinși că trebuie să meargă la limită pe proba a doua a zilei pentru a încerca să reducă din deficit. Dar și de această dată ghinionul a lovit. Încă o pană, iar toate șansele celor doi pentru un podium la 2 roți motrice s-au cam spulberat. În a doua zi a Transilvania Rally 2017, echipajul susținut de Borsec a reușit să reducă din diferență, dar insuficient. Astfel, etapa de la Cluj se termină cu un gust amar și doar cu un loc patru în clasamentul celor 2 roți motrice. Totuși, cei doi s-au consolat cu un loc 2 la clasa 5 și cu faptul că urmează Raliul Aradului, prima etapă de macadam a acestui sezon.
Etapa de la Cluj, cea de-a doua din cadrul Campionatului Național de Raliuri al României, s-a dovedit a fi din nou cu ghinion pentru noi, un loc 2 la clasa 5 obținut conjunctural. Două pene de cauciuc pe primele două probe ale raliului ne-au tăiat orice șansă pentru un podium în clasamentul mașinilor cu două roți motrice, astfel că am încheiat prima zi pe penultimul loc. Pentru a doua zi ne-am propus să încercăm să recuperăm cât mai mult din ecartul ce ne separa de podium, am și reușit parțial, urcând pe locul 4 în clasamentul mașinilor cu 2 roți motrice. Cred că puteam și mai mult, poate un loc trei, dar o eroare pe superspeciala din oraș și pe proba Beliș ne-a privat de o reușită notabilă. Trecând peste toate, putem spune că am mai învățat ceva, ne simțim bine în mașină și încercăm să creștem ritmul de la o etapă la alta. Dorim să le mulțumim partenerilor care ne sunt alături și fără de care participarea noastră nu ar fi posibilă: UniCredit Leasing, Borsec, Cipi, Star Lubricants – Mobil 1, Defi, SET Prod-Com, Omniasig Wienna Insurance Group, Pigna, Prodia partenerilor media Kiss Fm și Vice și, nu în ultimul rând, echipei tehnice Omega Motorsport conduse de inginerul George Șerban și Mihai Dobre. Ne vedem în luna iunie la Arad la Raliul Aradului Kia’ prima etapă de macadam în calendarul campionatului din acest an’, a declarat Adrian Teslovan.
Transilvania Rally 2017 – Echipajul susținut de Borsec
Foto | Rallyzoom.ro | RallyHunters.ro