Volkswagen va diferenția mai mult cele trei mărci de masă din portofoliul său (VW, Skoda și Seat), pentru a reduce suprapunerile și a calma tensiunile interne.
De necrezut! Ce se află în mijlocul șoselei, la intrarea în… Caracal | FOTO
Volkswagen, cel mai mare constructor auto mondial și european, vrea să devină mai eficient pentru a putea finanța tranziția la vehiculele electrice în urma scandalului Dieselgate.
Cum ajung românii să plătească pentru mașina lor mai mult decât alți șoferi
Matthias Mueller a informat că boardul executiv a fixat noi obiective pentru mărcile sale de masă pe baza celor 14 grupuri de clienți de pe piața europeană. „Principala provocare este să atingem o acoperire perfectă a pieței cu teritorii clare pentru mărci. Trebuie să fim capabili să utilizăm mai bine sinergiile pe care le oferă alianța noastră unică de mărci”, a declarat Matthias Mueller, la o reuniune a aproximativ 400 de manageri organizată la Wolfsburg.
INCREDIBIL! Cum face MIRCEA BADEA când e oprit de poliție! VIDEO
Mașina de doar 2500 de euro CARE MERITĂ CUMPĂRATĂ!
O serie de surse din interiorul VW au declarat săptămâna trecută pentru Reuters că managerii și sindicatele de la VW vor să reducă concurența care vine de la marca low-cost Skoda, prin mutarea unei părți din producție în Germania. În replică, Skoda și-a reafirmat angajamentul față de țara de origine, anunțând că intenționează să facă angajări în Cehia.
Sursa: reuters.com