Bilanțul la final de an al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere: 0 km de autostrăzi, 0 km de variante de ocolire, 0 km de drum național finalizați în 2017!
Toți vom plăti NOUA TAXĂ AUTO! Uite cât te va costa ÎN FIECARE AN!
Niciodată să nu cumperi o mașină fără să verifici asta!
ASTA E CEA MAI NESIGURĂ MAȘINĂ! E plină România de acest model!
Bilanțul de final de an al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) arata un dezastru pe toate planurile, afirmăAsociatia Pro Infrastructura care cere demisia directorului CNAIR. ONG-ul care urmărește derularea proiectelor de infrastructura acuză conducerea Companiei de Drumuri că nu găsește soluții să deschidă circulației „segmente de drum noi, perfect circulabile, precum Autostrada A10 Sebes-Turda loturile 3 și 4, sau Varianta de Ocolire Caracal”.
„Dezastru pe toate planurile la bilantul de final de an al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere! 0 km de autostrazi, 0 km de variante de ocolire, 0 km de drum national finalizati in 2017!”, scrie Asociatia Pro Infrastructura.
Fostul șef de la Ferrari, vești despre Michael Schumacher
Avertisment de la fostul șef al ANAF: PSD pregătește blocarea restituirii taxei auto
„În afara sectorului de 15 km dintre Dumbrava si Margina dat in circulatie pe 6 martie 2017, tronson care face parte din Autostrada A1 Lugoj-Deva care a fost finalizat inca din decembrie 2016, compania condusa de directorul general interimar Stefan Ionita nu este in stare sa deschida traficul pana la sfarsitul anului curent nici macar pe segmente de drum noi, perfect circulabile, precum Autostrada A10 Sebes-Turda loturile 3 si 4, sau Varianta de Ocolire Caracal. Fuga de responsabilitate si interpretarea viciata a Regulamentelor de Receptie nu reflecta decat o profunda incompetenta manageriala si o batjocura la adresa tuturor cetatenilor care isi pun zilnic viata in pericol pe drumuri nationale uzate fizic si moral”, se arată într-un comunicat al Asociației Pro Infrastructura.
O șoferiță vrut să-i dea o lecție unui alt bărbat. A pus o frână bruscă însă a ieșit ÎN DECOR
Cum au ascuns comuniștii faptul că 48 de oameni și-au pierdut viața!
Bilanț la final de an al Companiei Rutiere: ZERO pe linie
Asociatia avertizeaza si ca „inchiderea” coridorului de autostrada Sibiu-Nadlac (A1) este si ea amanata pe termen nedefinit „datorita performantelor dezastruoase in tratarea problemelor ramase pe sectiunea Lugoj-Deva. Desi directorul general CNAIR Stefan Ionita a promis in fata Ministrului Transporturilor ca in luna noiembrie cel tarziu vor fi lansate la licitatie tunelurile lipsa aferente lotului 2, acest lucru nu s-a intamplat nici pana acum. De asemenea, deschiderea in 2018 a lotului 3 al autostrazii este pusa si ea in pericol de faptul ca actuala conducere a CNAIR refuza sa plateasca antreprenorului lucrarile suplimentare executate prin realizarea descarcarii (semi-nodului) de la Holdea.”
Pe lângă cele enumerate mai sus reamintim că pasajul rutier suprateran de la Domnești peste Centura Capitalei, unul dintre proiectele critice pentru fluidizarea traficului într-o zonă sufocată de trafic de tranzit și local, nu a primit nici un leu în proiectul de buget pe 2018 aprobat de Guvern și trimis Parlamentului spre aprobare.