Contractul pentru realizarea Podului de la Brăila a fost semnat

Contractul pentru construcţia Podului de la Brăila, cea mai complexă lucrare de infrastructură rutieră din România ultimilor 27 de ani, a fost semnat luni în prezenţa premierului Mihai Tudose şi a ministrului Transporturilor, Felix Stroe.

Tariful rovinietei pentru dube şi maşinile de mare tonaj se va majora

Camerele video pentru roviniete vor fi folosite pentru amendarea vitezomanilor

Iată unde sunt amplasate cele 74 de camere video folosite pentru verificarea rovinietei

Asocierea ASTALDI S.p.A. – IHI INFRASTRUCTURE SYSTEMS CO. LTD. a fost declarată câștigătoarea contractului pentru proiectarea și execuția Podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila, cu o valoare de 1,99 miliarde de lei, fără TVA.

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat pe 29 aprilie licitaţia pentu execuţia proiectului ce cuprinde Podul suspendat peste Dunăre, în zona Brăila.

Pentru acest contract a mai depus ofertă şi Asocierea China Communication Construction Company Ltd (China) – China Road and Bridge Corporation (China) – Eptisa Servicios de Ingenieria SL (Spania)– Euro Construct Trading ’98 SRL (Romania)– CCCC Second Harbour Engineering Co Ltd (China)- CCCC Highway Consults Co Ltd (China).

Cele mai folosite metode prin care te păcălesc samsarii! Uite la ce să fii atent!

Doar în Rusia: cu transportorul blindat la furat din supermarket

Durata contractului este de 48 de luni, din care 12 luni proiectare și 36 luni execuție. Perioada de garanție a lucrărilor va fi de 120 luni.

Pe lângă Podul suspendat, contractul prevede construirea a două viaducte de câte 110 m lungime, un drum principal cu o lungime de 19,095 km și un drum de legătură cu DN22 (Smardan – Măcin), în lungime de 4,328 km.

După ce va fi construit, Podul suspendat de la Brăila se va număra printre primele cinci poduri din Europa, ca deschidere centrală (1,12 kilometri).

taguri
Adaugă un comentariu