SEAT a început anul 2018 cu vânzări globale bune, repurtând rezultate-record. În prima lună a anului, producătorul a livrat 38.900 de automobile, ceea ce reprezintă un plus de 20,4% faţă de anul 2017 (32.300), reuşind cele mai mari vânzări pentru luna ianuarie din toate timpurile.
Sosirea noului model Arona la dealershipuri, în ultimele săptămâni ale anului 2017, a impulsionat vânzările mărcii SEAT. În ianuarie doar, marca a livrat 4.600 de unităţi din noul crossover, care se află încă în etapa de lansare. SEAT începe cu aceste cifre al şaselea an consecutiv de creşteri în vânzări, după ce a încheiat anul precedent cu un plus anual de 14,6%, cumulând o creștere de 45,9% între anii 2012 şi 2017.
În ianuarie, Spania, Germania şi Marea Britanie şi-au menţinut creşterile puternice cu care au încheiat anul 2017. Spania conduce topul livrărilor mărcii SEAT, cu 8.000 de autovehicule vândute (+20,3%), fiind urmată de Germania (6.500; +12,0%) şi Marea Britanie (4.200; +9,9%). Printre alte ţări cu creşteri semnificative se numără Franţa (2.000; +15,1%), Austria (1.900; +7,4%), unde SEAT s-a poziţionat pentru prima dată între mărcile cu cele mai mari vânzări naţionale şi Elveţia (1.000; +14,3%).
SEAT şi-a intensificat, de asemenea, strategia de internaţionalizare în ianuarie, livrând 2.200 de vehicule în Algeria, unde marca asamblează vehicule şi a început să vândă a cincea generație a modelului Ibiza. Algeria a devenit a patra piaţă a mărcii, înregistrând cel mai mare volum de vânzări la începutul anului.
De asemenea, SEAT a aruncat ancora şi în Noua Zeelandă, deschizând primul său dealership la Auckland. Astfel, producătorul auto este acum prezent pe toate cele cinci continente de pe glob.