Ford Mustang GT: American Muscle

Totul a început în 1964, când Ford Motor Company a lansat un model nou: Mustang. Numele era inspirat de avionul de vânătoare P-51 Mustang, din Al Doilea Război Mondial, al cărui fan era stilistul maşinii, Pres Harris.

CUM AR FI ARĂTAT ROMÂNIA dacă Ceaușescu rămânea la putere!

Accidentul care a împărțit Internetul: cine este vinovat? VIDEO

Uite de ce nu trebuie să cumperi o mașină adusă din Germania! EXEMPLUL PERFECT

În următorii 54 de ani, Mustang a prins diferite forme, însă stilul modelului iniţial a rămas inconfundabil, iar o parte din trăsăturile lui exterioare s-au regăsit abia pe cea de-a cincea generaţie (2005-2013). În 2018, legendarul model american a fost relansat şi merge în continuare pe reţeta de maşină tipică „american muscle': tracţiune spate, aspect impozant, motor de cilindree mare, accent pe experienţa condusului şi imagine.

Detalii șocante despre MICHAEL SCHUMACHER. Cum a ajuns să arate fostul pilot de Formula 1

Credea că e într-un Ferrari, dar conducea un Logan! Cum a zburat' un șofer cu mașina sa! | VIDEO

La interior, ergonomia putea fi mai bună, la fel şi materialele, însă nu pentru asta cumperi un Ford Mustang, ci pentru a-l conduce. Motorul „mic' este un 2,3 litri EcoBoost în 4 cilindri, care oferă 290 de cai-putere (440 Nm) şi performanţe bune. Accentul e pus pe dinamică şi asta se vede şi se simte. Cuplat la cutia automată cu 10 trepte, propulsorul e puternic şi urcă rapid în ture, însă nu produce zgomotul necesar urechilor pasionaţilor, aşa că acesta este amplificat prin difuzoare. La interior ai impresia că rupi norii, dar tu, de fapt, asculţi o melodie. Transmisia automată cu 10 trepte schimbă rapid şi fără ezitare la urcare în trepte, însă poate oferi anumite şocuri la retrogradare, atunci când frânezi un pic mai brusc. Există şi o cutie manuală cu 6 trepte, însă transmisia cu 10 trepte merită toată atenţia. O apăsare în plus şi cutia trece din Drive în Sport. Asta nu doar întârzie schimbarea treptelor pentru a-ţi oferi un parcurs mai dinamic, dar schimbă şi modurile de condus disponibile. În total, ai Normal, Sport, Sport Plus, Race, Drag strip, Wet/Snow şi My Mode (configurabil).

Un român are o idee genială prin care ELIBERĂM locurile de parcare din BUCUREȘTI. E simplu de pus în practică!

Ca la Formula 1. Un șofer s-a filmat în timp gonea prin România cu 270 de km/h | VIDEO

Noul afişaj digital de 12 inchi din zona cadranelor este o surpriză foarte plăcută: configurabil şi lizibil, afişează tot ce vrei să ştii despre Mustang, iar suspensia opţională MagneRide Damping System oferă un răspuns rapid la schimbările condiţiilor de rulare. Fluidul special din amortizoare poate fi stimulat electronic pentru a oferi rezistenţă ridicată sau scăzută în funcţie de context. Consumul mixt pentru 2,3 EcoBoost a fost undeva la 12-13 litri, iar la GT undeva la 14-15, ruta noastră prin sudul Franţei incluzând o autostradă, drumuri naţionale şi oraşe/sate. Scaunele opţionale Recaro arată foarte bine şi oferă un suport pe măsura aspectului, însă devin uşor incomode la o distanţă mai lungă. Scaunele de bază oferite de Ford sunt o alegere mult mai bună.

Adio permis în format fizic! Ce le vom arăta polițiștilor!

Incredibil! Cum se fură la pompele din România când angajatul benzinăriei îi spune șoferului: Pot să vă ajut?'

Să trecem la lucruri serioase: Ford Mustang GT – V8, 5 litri, 450 de cai-putere, 529 Nm. Există şi aici cutia manuală cu 6 trepte, însă alegerea evidentă este transmisia cu 10 trepte. Propulsorul imens nu are nevoie de niciun ajutor pentru a emite un sunet superb. Deşi poţi selecta cât de zgomotoasă să fie evacuarea, Ford a introdus şi funcţia Good Neighbour, ca să nu trezeşti toţi ve cinii dimineaţa. Până la urmă, nu te interesează că ecranul tactil de 8 inchi cu sistem Sync 3 (se oferă şi pe EcoSport) este poziţionat un pic prea jos sau că anumite plastice nu sunt chiar de cea mai bună calitate. Nu te deranjează atât de tare nici că butoanele care te interesează cel mai mult (selectarea modului de condus şi fermitatea direcţiei) se apasă doar de jos în sus, deşi sunt sub formă de clapă, sau că atunci când vrei să schimbi modul de condus prima apăsare este doar de confirmare a modului în care eşti deja. Toate aceste mici inconveniente reprezintă un preţ foarte mic pentru a te bucura de o maşină sport americană cu o tradiţie de peste 50 de ani şi performanţe dinamice de top.

Un român face grave acuzații unui lanț mare de benzinării: Mi-au vândut motorină cu apă'. Ce spune vânzătorul!

Verdict

Jandarmeria Română are CELE MAI TARI DACIA DUSTER DIN LUME! Galerie foto

Ford Mustang este un reper, nu doar pentru Ford, ci pentru industria auto. Noul model vine cu îmbunătăţiri tehnice şi noutăţi la capitolul tehnologie, păstrând părţile deja reuşite: design şi motorizări.

Adaugă un comentariu