Prima jumătate a acestui an a adus un rezultat foarte bun pentru motorizările hibrid Toyota în Europa.
Toyota Supra debutează public la Festivalul Vitezei de la Goodwood
Acestea au reprezentat 46% din volumul de vânzări al Toyota Motor Europe și au crescut cu 23% faă de prima jumătate a anului anterior. Vorbim despre 257.000 de unități vândute în prima jumătate a anului. În aceeași perioadă, Toyota Motor Europe a avut o creștere a vânzărilor de șase procente, adică de două ori mai pronunțată decât media pieței.
Diesel sau benzină – eterna decizie
În Europa, Toyota are o cotă de piață de cinci procente, mai mică decât te-ai aștepta de la unul dintre cei mai mari producători de automobile ai lumii. Însă, japonezii compensează pe alte piețe, unde reușesc să obțină volume considerabil mai mari. Chiar și așa, Toyota a vândut 560.000 de vehicule în prima jumătate a anului pe piața din Europa.
Toyota Yaris Hybrid – Test de inteligență
Europa de Vest conduce vânzările de hibride pentru Toyota, această piață reprezentând 58% din volumul total de vânzări al companiei nipone. Modelul C-HR este creditat drept responsabil pentru acest rezultat, având mai mult de 85% din cota de vânzări în această perioadă.
Desigur, vânzările bune atinse de Toyota în Europa nu ar fi fost posibile fără variantele hibride ale lui Auris, RAV4 și Yaris, pe lângă Prius. Între timp, la Lexus, vânzările de mașini noi au crescut cu șapte procente, iar hibridele reprezintă 62% din volumul de vânzări al acestei companii.
Toyota își menține titlul de cea mai valoroasă marcă auto din lume
În Europa de Vest, 99% din modelele Lexus vândute în prima jumătate a anului sunt hibride. Această divizie are opt asemenea produse în gamă. În rândul mărcilor premium, Lexus se descurcă cel mai bine în materie de vânzări de vehicule hibride și de portofoliu de asemenea autovehicule.