BMW M2 Competition poate fi comandat și pe piața din România. Varianta și mai peformantă a celui mai mic model M are un motor 3.0 turbo de 410 CP și poate fi comandată atât cu o transmisie manuală cu șase trepte, cât și cu o automată cu două ambreiaje și șapte trepte.
BMW M Performance – cu adevărat doar pentru pasionaţi
Diferența de preț între cele două variante este de 3.000 de euro. Varianta cu transmisie automată este mai rapidă de la 0 la 100 km/h, fiind capabilă să realizeze acest sprint în numai 4.2 secunde. Între timp, versiunea cu transmisie manuală poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4.4 secunde, dar aici ține și de îndemânarea șoferului. Indiferent ce transmisie alegi, viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.
Motorul lui BMW M2 Competition este derivat din cel al lui M3 și M4. Puterea maximă este atinsă între 5.250 rpm și 7.000 rpm, în timp ce cuplul maxim, de 550 Nm, este oferit între 2.350 rpm și 5.200 rpm.
Răzvan Umbrărescu aduce prima victorie din istorie pentru BMW M4 GT
În materie de dotări, M2 Competition are în standard faruri adaptive cu LED, asistent automat pentru faza lună, sistem de navigație, senzori de parcare față și spate, precum și tempomat adaptiv cu funcție de frânare. Comparat cu un M2 standard, M2 Competition are o grilă frontală mai generoasă, un set de prize de aer mai mai și bare de protecție față și spate cu un design mai agresiv. Totodată, gama are și două nuanțe noi, Hockenheim Silver și Sunset Orange.
Evident, modelul cu transmisie manuală este mai accesibil, având un preț de 66.045 euro cu TVA inclus. Un M4 Coupe pleacă de la 82.824 euro cu TVA inclus și oferă același cuplu motor și 21 de cai putere în plus. Modelul RS3 nu se află în configuratorul Audi la momentul redactării acestui material, iar Mercedes-AMG A45 încă nu este disponibil în varianta bazată pe noua generație a lui Clasa A.