Avem un prototip Duster Pick-up, dar nu e făcut de Dacia

Primul model de Duster Pick-up nu a venit de la Dacia sau Renault, ci de la compania de carosări auto Romturingia. Compania stabilită în Câmpulung Muscel a lansat primul model Duster Pick-up în octombrie 2014.

Citește și:

Prima parcare Park&Ride din București

Vouchere de 9000 de lei pentru mașini noi

Șeful Volkswagen: Producătorii germani au șanse 50/50 să rămână în top

EuroNCAP: Nicio mașină vândută astăzi nu are capacități de conducere autonomă

Motosport: România a surclasat Germania și Spania

Ce pățești dacă vorbești la telefon în timp ce conduci?

De ce trebuie să rotim anvelopele la schimbul periodic?

Salonul Auto București și Accesorii 2018: Galerie foto exclusivă

 

Carosierul a construit doar 500 de unități Duster Pick-up, iar acestea au fost exclusive pentru clientul OMV Petrom. Acesta era derivat din modelul de serie 4×4 și dispunea de unitatea de 1,5 litri dCi și 110 CP. Bena avea o lungime de 1,7 metri și se puteau încărca până la 450 de kilograme pe suprafața acesteia.

În scurt timp, Renault a prezentat propriul model pick-up, Duster Oroch, în America de Sud. Această variantă dispune de patru uși și are o benă destul de scurtă.

Versiunea de la Romturingia era adaptată mai mult pentru transport și dispunea de o cabină simplă.

Noul Duster a fost dezvăluit anul trecut și clienții săi s-au întrebat când o versiune de tipul pick-up va fi disponibilă.

Așteptarea acestora a luat sfârșit, deoarece carosierul Romturingia a prezentat un prototip de Dacia Duster Pick-up 2018, în cadrul Salonului Auto de la Hanovra pentru vehicule comerciale.

Prototipul de Duster Pick-up dispune de o cabină cu două locuri și de o benă care este acoperită cu material rezistent la șocuri și zgârieturi.

Modelul pare construit foarte bine și poate fi confundat cu un vehicul care a ieșit sub această formă pe poarta fabricii. Totul în spatele stâlpului B este modificat la acest produs, în comparație cu versiunea de serie a lui Duster.

Șasiul a rămas neschimbat, iar autovehiculul este pus în mișcare de același propulsor diesel 1.5 litri dCi de 110 CP, care transmite puterea tuturor roților prin intermediul unui sistem 4×4 cuplat la o cutie manuală cu șase rapoarte.

Momentan, nu există detalii privind costurile unei asemenea conversii, însă cei interesați îi pot contacta direct pe cei de la Romturingia pentru o ofertă personalizată.

Foto: Romturingia

Adaugă un comentariu