Probabil că nu știați, dar Mazda a avut și un 6 pe lângă cunoscutele litere MX. Acum, există șansa să vedem o nouă generație MX-6.
Citește și:
Programul Rabla s-a încheiat pentru persoanele fizice
Noua Kia Soul aduce schimbări majore
Craiova-Pitești va fi drum expres: Mai scump și mai îngust decât o autostradă
Noi precizări despre taxa auto
Jeep Gladiator: Fratele pick-up al lui Wrangler se prezintă!
Tot ce îți trebuie pentru a rula în siguranță pe drumurile României
Porsche 911 are o nouă generație: Iată ce s-a schimbat!
Cum îți poți moderniza mașina
Ora de Educație Rutieră
Șoseaua de Centură a Bucureștiului – un proiect continuu
Ce trebuie să conțină o trusă sanitară auto?
Mazda MX-6 s-a fabricat în două generații între 1987 și 1997. Din păcate, aceasta nu s-a bucurat de succesul roadsterului MX-5.
O curiozitate a vechiului model MX-6 este reprezentată de direcția integrală, cu care erau dotate toate modelele echipării de vârf începând cu 1989. Aceasta funcționa asemenea sistemelor moderne. Coupé-ul japonezilor s-a vândut în Europa sunt sigla Mazda 626 și era identic din punct de vedere mecanic cu Ford Probe.
Revenind în 2018, japonezii au înregistrat o aplicație la oficiul de stat pentru invenții și patente cu referire la numele Mazda MX-6, care poate fi utilizat pentru autoturisme și părți componente ale acestora'.
Aplicația acestora a fost depusă anul acesta pe 16 octombrie și ne trimite cu gândul la o nouă sportivă Mazda. Japonezii au anunțat că nu au de gând să producă un autoturism sport cu propulsie electrică, dar și că nu vor mai folosi motorul rotativ Wankel.
În urmă cu trei ani, Mazda a expus prototipul RX-Vision Concept în cadrul Salonului Auto de la Tokio. Nu avem nicio confirmare că acesta s-ar putea transforma în MX-6, dar putem spera. Conceptul prezentat în 2015 utiliza un motor rotativ botezat SkyActiv-R.