Așa arată cel mai mare display montat vreodată în interiorul unei mașini

Cel mai mare display montat vreodată la interiorul unei mașini măsoară 48 inchi și se întinde de-a lungul întregului bord. Astfel, chinezii de la Byton speră să stabilească un nou standard în materie de display-uri auto.

Ecranul gigantic din imagine este piesa de rezistență a lui Byton M-Byte, un SUV electric ce va intra în producția de serie până la finalul anului. Mașina a fost prezentată la târgul CES 2019 din Las Vegas, iar cei prezenți au avut ocazia să intre în habitaclu pentru a-și forma o părere.

„Shared Experience Display' (SED / Afișaj al Experienței Comune) este descris de producător ca fiind cel mai mare display montat vreodată într-un autovehicul. Măsurând 48 de inchi lățime, este echivalentul a șapte tablete iPad așezate unele lângă altele.

Citește și…

Hyundai redefinește termenul „off-road'. A creat mașina cu picioare

Tinerii din medii defavorizate pot urma gratuit școala de șoferi

Lamborghini Huracán EVO: Nu e doar un simplu facelift

Producție record pentru Duster: 2018 a fost un an bun pentru Uzina Dacia de la Mioveni

Și-a uitat copilul pe plafonul mașinii și a intrat pe autostradă. Cum au reacționat ceilalți șoferi

Metoda rapidă prin care știi dacă autoturismul tău este rechemat în service

Găsite într-o hală din Bulgaria: 11 BMW Seria 5 E34 cu zero kilometri

Îngroziți de mașinile autonome, locuitorii acestui oraș le bombardează cu pietre și le scot în afara șoselei

 

Deși ecranul imens pare mai mult decât suficient pentru orice șofer, nu este singurul din dotare. Byton M-Byte mai are un touchscreen amplasat pe volan și un al treilea situat la schimbătorul de viteze. Prin intermediul acestora se controlează afișajul principal, care nu are funcția „touch'. Decizia a fost luată tocmai pentru ca șoferul să nu fie tentat să-l atingă în timpul condusului, ceea ce i-ar fi putut distrage atenția cu ușurință.

Chiar și nefiind touchscreen, display-ul de 48 inchi tot pare suficient de impunător încât să fure privirea celui aflat la volan. Producătorul garantează că nu este cazul, deoarece ecranul este amplasat la o distanță corespunzătoare și își reglează automat luminozitatea pentru a nu suprasolicita ochii. Totuși, pare mai degrabă adecvat pentru mașinile autonome, care nu necesită concentrare continuă din partea șoferului.

În spatele tetierelor sunt alte două ecrane, destinate pasagerilor de pe bancheta din spate. Aceștia pot viziona conținut multimedia, efectua apeluri audio-video, sau pot rula simultan o varietate de jocuri multiplayer.

Ecranul de 48 inchi este dotat și cu senzori capabili să recunoască diverse gesturi. Spre exemplu, șoferul poate mări volumul muzicii printr-o rotație în aer a mâinii, fără să-și mai îndrepte atenția înspre vreun afișaj electronic.

Byton M-Byte ajunge în showroom-urile chinezești la finalul anului, iar în Europa va fi disponibil începând din 2020.

 

Sursa foto: captură ecran YouTube/Redline Reviews

Adaugă un comentariu