Monovolumul premium Mercedes-Benz are parte de câteva modificări estetice și de un nou propulsor de doi litri diesel. Pe lângă acestea, Clasa V facelift primește și o nouă transmisie automată.
Actuala generație a MPV-ului a fost lansată în urmă cu cinci ani, iar de atunci a generat peste 200.000 de vânzări. Versiunea facelift nu schimbă foarte mult rețeta succesului Mercedes-Benz. Principalele modificări de ordin estetic se găsesc în partea frontală, unde avem o nouă grilă și o bară de protecție redesenată.
Noua Clasa V primește patru noi nuanțe pentru caroserie: Graphite Grey Metallic, Selenite Grey Metallic, Steel Blue și Hyacinth Red Metallic, precum și patru modele noi de jante. Interiorul beneficiază de guri noi de ventilație, iar clienții pot alege din șase tipuri de tapițerie.
Clienții pot opta pentru pachetul AMG Line, care accentuează liniile sportive ale monovolumului. Apropo de sportivitate, Clasa V primește un nou propulsor de doi litri diesel. La versiunea V300d, ce dispune de 239 CP și de un cuplu de 500 Nm (și de încă 30 Nm atunci când este activată funcția overtorque'),
Accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în doar 7,9 secunde, un timp excepțional pentru o mașină din această clasă (este mai rapidă decât anterioara versiune modificată de Brabus), iar viteza maximă ajunge la 220 km/h.
Pentru prima dată pentru Clasa V, resursele motorului sunt gestionate de o transmisie automată 9G-Tronic cu nouă trepte. Operarea manuală a acesteia se face cu ajutorul padelelor montate în spatele volanului.
Propulsorul de doi litri poate fi comandat și în varianta V250d, caz în care oferă 190 CP și 440 Nm. Clasa V dispune în standard de tracțiune spate, dar poate fi echipată opțional cu un sistem de tracțiune integrală 4Matic.
Din multitudinea de sisteme active de siguranță de care beneficiază Clasa V, menționăm sistemul Active Brake Assist, care poate preveni un accident cauzat de traficul din față, de pietoni sau de obiectele de pe marginea drumului.
Clasa V beneficiază și de sistemul Highbeam Assist Plus, ce îi permite șoferului să circule permanent cu faza lungă, care trece automat pe fază scurtă atunci atunci când situația cere acest lucru.
Oficialii Mercedes sunt de părere că viitorul MPV-urilor este electric. De aceea, producătorul german va prezenta prototipul Concept EQV' în cadrul Salonului Auto de la Geneva.