Noul Renault Master dispune acum de un nou design, mai dinamic, iar la interior de un post de conducere total regandit.
Tot la interior, Renault vorbeste despre ergonomie, prin repozitionarea celor mai importante comenzi. In aceeasi ordine de idei, noul Master dispune de o mai buna vizibilitate, dar si de mai multe spatii de depozitare.
Din punct de vedere tehnic si al economiei de combustibil, consumul mediu al noului Master este mai mic cu 1 litru de combustibil, pentru versiunile cu tractiune fata. Astfel, consumul mediu este de 7,1 l/100 km, iar emisiile CO2 au valoarea de 187 g/km.
Noul Renault Master este propulsat de motorul 2.3 dCi, disponibil in trei versiuni de putere: dCi 100, dCi 125 si dCi 150.
Renault informeaza ca in cazul noului Master costurile de intretinere au fost reduse cu 40%, in comparatie cu vechea generatie.
Versiunile Renault Master cu tractiune spate, dezvoltate in intregime de catre Renault, dispun de caroserie monococa, iar optional, volumul maxim de incarcare poate fi de 17 m3. Versiunile Master 3.5 tone si Master 4.5 tone (cu roti duble pe puntea spate) au fost si ele improspatate estetic.
Renault Master va fi construit in Franta, la uzina din Batilly.