Japonezii au prezentat oficial faceliftul lui HR-V. Acesta împrumută mai multe elemente de design de la CR-V. Versiunea Sport primește motorul 1.5 turbo benzină cu 182 CP de la Civic.
Designul versiunii îmbunătățite combină elementele unui coupe cu cele ale unui MPV. Partea din față primește o nouă reinterpretare a graficii „Solid Wing Face” cu un nou element negru lucios cromat amplasat deasupra grilei. De asemenea, blocurile optice își schimbă designul și vin în standard cu lumini de zi cu tehnologie LED.
Versiunile superioare de echipare vin cu jante de 17 inchi cu design nou și cu elemente cromate pentru evacuare. De asemenea, aceste versiuni primesc faruri și stopuri full LED.
Honda oferă două noi nuanțe de culoare pentru HR-V. Acestea sunt Platinum Grey Metallic (disponibilă doar pentru versiunea Sport) și Midnight Blue Beam Metallic.
Pe lângă noua nuanță, versiunea Sport mai vine și cu un pachet stilistic suplimentar, care este format dintr-un splitter frontal subțire, ornamente negre pe aripi și un design mai agresiv al barei de protecție din spate. De asemenea, această versiune are capace negre pentru oglinzi, faruri cu LED și jante de 18 inchi.
Honda HR-V facelift se poate configura alături de două propulsoare pe benzină de 1.5 litri oferite în două variante de putere. Primul este aspirat și dispune de 130 CP și de un cuplu maxim de 155 Nm, iar al doilea este turbo și dispune de o putere maximă de 182 CP și de un cuplu de 240 Nm.
Citește și:
Parcare gratuită în București, pe timpul nopții – Primăria Capitalei a publicat proiectul
Ziua Poliției – Mesajul unui lider de sindicat: „Ne deplasăm la intervenții în coșciuge cu girofar
Amenzi mai mici pentru șoferi! Proiectul a fost adoptat tacit
Mașinile Volvo vor parca singure, dacă șoferul a consumat alcool
Istoric vehicul – aplicația RAR prin care poți verifica istoricul unei mașini
HR-V Sport cu 182 CP accelerează de la 0-100 km/h în 7.8 secunde atunci când este echipat cu transmisia manuală cu șase trepte, iar viteza maximă este de 215 km/h. Dacă se alege echiparea cu transmisie CVT, sprintul 0-100 km/h se va realiza în 8,6 secunde, iar acul vitezometrului se va opri în dreptul valorii de 200 km/h.
Pe lângă cele două propulsoare pe benzină, clienții noului HR-V pot opta pentru motorul 1.6 diesel cu 120 CP și 300 Nm cuplu.
Clienții din Europa beneficiază de sistemul de suspensie adaptivă Honda SDC (Synaptic Damping Control), care modifică răspunsul amortizoarelor în funcție de suprafața de rulare. Japonezii sunt de părere că acesta este unul din cele mai distractive crossovere din segment, mulțumită direcției adaptive, care are posibilitatea de a minimiza subvirarea.
Interiorul este mai spațios, deoarece inginerii de la Honda au ales să monteze rezervorul de combustibil într-o poziție centrală. De asemenea, versatilitatea este îmbunătățită cu ajutorul scaunelor Magic Seat, care pot fi mutate în trei poziții: Utility (spațiu maxim disponibil pentru bagaje), Tall mode (caz în care permit introducerea unor bagaje de maximum 1.240 mm înălțime) și de Long mode (în care toate scaunele sunt pliate, inclusiv cel al pasagerului din față, pentru a permite introducerea unor obiecte de maximum 2445 mm lungime. Portbagajul oferă un volum minim de 470 de litri, care poate fi extins până la 1.103 litri.
Faceliftul lui HR-V vine cu o multitudine de sisteme de asistență, dintre care putem enumera: sistemul de asistență împotriva coliziunilor frontale, recunoașterea semnelor de circulație, limitator inteligent de viteză, asistență la depășirea benzii de rulare, fază lungă automată și altele.