Primul SUV original Opel poate fi comandat deja si in tara noastra. Pretul de pornire al noului model a fost stabilit la 16.790 de euro cu TVA, iar primele livrari vor avea loc pana la finele acestui an.
Opel se mandreste cu primul SUV german in segmentul subcompact, chiar daca aceasta incadrare este usor fortata. In primul rand, pentru ca, la o lungime de 4,28 metri, Mokka intra destul de bine in segmentul compact (Skoda Yeti are doar 4,23 metri lungime). In al doilea rand, pentru ca o astfel de incadrare sugereaza mai degraba o masina de teren entry level decat mini-SUV sportiv, aceasta fiind in esenta vocatia lui Mokka.
Puterea este asigurata de trei motoare eficiente, toate transmisiile manuale fiind echipate cu sistemul economic Start/Stop de la Opel. Oferta de motorizari pe benzina include un motor cu aspiratie naturala cu cilindree de 1,6 litri si putere de 85 kW/115 cp, precum si o varianta turbo de 1,4 l cu o putere de 103 kW/140 cp si un cuplu de 200 Nm. In ceea ce priveste propulsia diesel, este disponibil un motor turbo diesel 1.7 CDTI cu o putere de 93 kw/130 cp si un cuplu de 300 Nm. Atat varianta 1.4 Turbo, cat si cea de 1.7 CDTI pot fi combinate fie cu o transmisie manuala, fie cu o transmisie automata, ambele cu sase trepte de viteza.
Mokka aduce noi tehnologii revolutionare in cadrul segmentului B de autovehicule SUV, cum ar fi o gama de sisteme de asistenta pentru sofer ce se bazeaza pe camera video frontala Opel Eye, precum si o camera video de marsarier. In plus, Mokka este prevazut cu scaune ergonomice care au fost certificate de AGR – organizatia germana de experti in sanatatea spatelui „Aktion Gesunder Rucken e.V.’ Mokka vine standard cu ESP (sau ESC – controlul electronic al stabilitatii), controlul tractiunii (TC), cu sistemul de asistenta la pornirea in rampa (HAS) si cu sistemul de control la deplasarea in panta (HDC).