Opel Flextreme GT/E Concept este un coupe cu 5 usi si patru locuri, a carui caroserie dispune de un coeficient de aerodinamicitate de 0,22, care are urmatoarele dimensiuni: lungime – 4762 mm, latime – 1871 mm, inaltime – 1308 mm. Ampatamentul este de 2900 mm.
Pentru reducerea greutatii caroseriei, Opel a utilizat panouri exterioare usoare, din material compozit, geamuri din policarbonati, dar si alte componente din aliaje de aluminiu. Toate aceste masuri au dus la o reducere a greutatii cu 40%.
Partea fronatala a conceptului dispune de o linie joasa a capotei, faruri in forma de aripa cu tehnologie LED. Grila radiatorului este trapezoidala si ingusta, iar partea sa superioara este utilizata pentru admisia de aer rece.
Aripile si pasajele rotilor se curbeaza in caroserie, catre spate. Montantii C sunt scurti, aspect ce permite extinderea catre in spate a geamurilor, sub linia arcuita a acoperisului.
Usile din spate dispun de deschidere in sens invers, asemanator modelului Meriva, iar manerele clasice au fost inlocuite cu senzori de lumina care actioneaza deschiderea usilor la simpla lor atingere.
Blocurile optice din spate au forma de aripa si dispun si ele de tehnolgia LED. Conceptul utilizeaza jante din aliaj de 21 inci, incaltate cu pneuri 195/45.
La viteze mai mari de 50 km/h, un panou vertical se extinde din fanta pentru evacuarea aerului aflata in spatele pasajelor rotilor din spate. Aceste eleroane laterale de 350 mm lungime ajuta la reducerea turbulentelor.
Conceptul hibrid utilizeaza tehnologia GM de propulsie electrica (E-REV), intalnita deja la Ampera, care asigura conceptului Flextreme GT/E o autonomie de 60 kilometri in modul electric si emisii poluante zero. In plus, Opel Flextreme GT/E poate atinge o viteza maxima de peste 200 km/h si accelereaza pana la 100 km/h in mai putin de 9 secunde. Autonomia totala este de peste 500 kilometri.
Solutia hibrida a conceptului Opel Flextreme GT/E beneficiaza de un motor cu ardere interna de 1,4 litri in patru cilindri (72 CP), dar si de un motor electric care dezvolta 163 CP si 370 Nm. Tractiunea se realizeaza pe puntea fata, unde rotile sunt actionate tot timpul electric. Bateriile Li-Ion de 16 kWh sunt amplasate sub scaunele spate si sub podea, in forma literei T. Acestea pot fi incaracate de la o priza normala in mai putin de trei ore.
In timpul rularii, motorul pe benzina tine si rol de generator pentru acumulatori. Consumul mediu de carburant este de 1,6 l/100 km, iar emisiile CO2 sunt sub 40 g/kilometru.