Noile BMW M8 Coupe şi BMW M8 Cabriolet debutează oficial şi producătorul ne anunţă că împart frăţeşte motorul V8 cu tehnologie M TwinPower Turbo de 600 CP.
Tehnologia M TwinPower Turbo a propulsorului de 4,4 litri include două turbocompresoare – poziţionate în deschiderea V dintre cele două rânduri de cilindri şi având eficienţă optimizată – şi răcire indirectă a aerului de încărcare, dar şi sistem de injecţie directă ce funcţionează la o presiune maximă de 350 bar. La aceste date plusează şi tehnologia galeriilor de evacuare transversale.
La noile BMW M8 Coupe şi BMW M8 Cabriolet, motorul oferă un cuplu maxim de 750 Nm ce este disponibil între 1.800 şi 5.600 rpm – şi furnizează o putere maximă de 600 CP la 6.000 rpm, turaţia maximă fiind limitată la 7.200 rpm. Transferul puterii se realizează prin transmisia M Steptronic cu opt trepte, cu Drivelogic. Cele două modele dispun de sistemul de tracţiune integrală M xDrive.
BMW M8 Coupe accelerează de la 0 la 100 km/h în 3,3 secunde ( 3,4 secunde versiunea cabrio) şi poate atinge o viteză maximă limitată de 250 km/h. Pentru cei care vor să plătească mai mult este oferit şi un pachet M care elimină limitarea electronică şi M8 coupe poate atinge o viteză maximă de 305 km/h.
Interiorul noilor automobile de înaltă performanţă reunesc designul specific M al cockpitului şi luxul progresist. Specificaţia standard pentru BMW M8 Coupé, BMW M8 Cabriolet şi modelele Competition include opţiuni specifice modelului de tapiţerie cu piele, BMW Display Key, BMW Head-Up Display cu conţinut specific M, Driving Assistant, Parking Assistant şi BMW Live Cockpit Professional (cu sistem de navigaţie şi Asistent Personal Inteligent BMW).