Parcă trăim un blestem. Unul care nu ne permite să tragem concluziile corecte dintr-un caz, oricare ar fi el, și să ne „pierdem’ cu toții în discuții care nu au niciun rost în contextul general al situației.
Cred că nu suntem singurii care fac asta, iar această concluzie o poți trage și tu, stimat cititor, dacă te uiți la comentariile unei postări de pe Facebook a unui site sau al unei reviste din străinătate. Sigur, merge în mod special la un subiect mai intens, care naște controverse sau aprinde rapid spiritele. Dar vei putea observa și acolo cum oamenii preferă să se certe între ei sau să-l înjure pe subiectul articolului dintr-un motiv sau altul, fără a trata în niciun fel cauza care a dus la situația în care au ajuns persoanele din articol.
Fie că vorbim despre un creator de modă care a murit într-un accident grav, cauzat de inconștiență, sau de un pilot de raliu care are o ieșire în decor pe un viraj strâns, oamenii vor prefera să iște scandal și să arunce cu noroi în el din fel și fel de motive.
Tocmai de aceea, cred că trebuie să ne dăm seama când ar trebui să punem în funcțiune empatia din dotare înainte să vorbim. Și mai ales, înainte să scriem un comentariu răutăcios. Vă dau și un pont în acest sens: scrieți comentariul răutăcios până la capăt, fără să îl lăsați să ajungă în spațiul public, așteptați două minute și recitiți-l. Apoi, imaginați-vă că voi sau copilul vostru sunteți persoana despre care tocmai ați vorbit în acea postare de pe internet. Ați fi fericit cu asta?
În altă ordine de idei, începând cu numărul curent al revistei, am preluat postul de redactor-șef al AUTO BILD în România.
Îmi asum sarcina de a duce mai departe această revistă în forma și în maniera în care v-ați obișnuit. Țineți aproape și mulțumim pentru încredere!
Felicitari pentru numirea in pozitia aceasta ! Iar pentru primul editorial ca si redactor sef ati ales sa vorbiti despre viitoarea taxa de poluare din Bucuresti, care vine, si v-a scoate suplimentare o suma de bani din buzunarul soferilor fara sa ofere nimic in plus. Despre cat poate sa fie de ciudat sa te faca sa platesti .. ne-oferindu-ti nimic in plus. Pai nu asa ceva a ales si revista la care sunteti acum redactor-sef sa faca ? Pretul acesteia a crescut fara ca macar sa se faca o referire la acest lucru / moment. Cumpar revista din momentul in care a aparut pe piata… acum multi multi ani, am mai cunoscut asemenea momente, in care pretul ei s-a modificat, dar de fiecare data era cel putin o nota, sau un articol, in care sa se incerce sa se prezinte motivele. Pana acum ! Pacat !
Salut, Mircea.
În primul rând, mulțumesc.
Da, a crescut prețul revistei. Este prima majorare de preț după cinci ani. În ceea ce privește motivele din spatele acestei creșteri de preț, este simplu. Toate costurile legate de producție și distribuție au crescut. Spre exemplu, livrarea prin poștă este de trei ori mai scumpă decât era la începutul anului.
Știm că nu este singura revistă care s-a scumpit de-a lungul timpului, cum nu este nici singurul produs de pe piață al cărui preț a fost majorat în ultimii ani, după cum sigur ai observat atunci când ai mers ultima dată la cumpărături. Ne cerem scuze că nu am mai justificat această creștere sub forma unui articol și am preferat să abordăm alte subiecte. Dar am notat sugestia ta pentru viitor.
Vestea bună este că încă te poți abona la revistă la un preț promoțional. Ai aici detalii: https://www.auto-bild.ro/abonamente
Aceste majorări au un singur rost – alinierea prețului la costurile de producție.
Îți mulțumesc încă o dată pentru că ne urmărești de atâta vreme și sper să rămâi alături de noi și cu noul preț al revistei, pe care intenționăm să-l păstrăm la acest nivel pentru cât mai multă vreme.