Fostul șef al Daimler: Motorul mașinii nu prea mai contează, în ziua de azi

Fostul director general al Daimler, Dieter Zetsche, a făcut o declarație cel puțin interesantă în cadrul unui interviu recent. Inginerul german susține că, pentru clienții din ziua de azi, motoarele mașinilor nu mai sunt la fel de importante cum erau odată, că acestea nu mai reprezintă un criteriu de diferențiere.

Dieter Zetsche a renunțat la poziția de Director General al Daimler anul acesta, după 40 de ani petrecuți în cadrul companiei germane. În ciuda experienței sale în inginerie și al renumelui pe care brandul Mercedes-Benz îl are în această sferă, Zetsche a făcut o declarație surprinzătoare în timpul unui interviu acordat celor de la Top Gear.

 

Citește și:

LEGEA RADARELOR: modificări importante! Nimeni nu mai scapă!

Faci asta la volan şi te trezeşti direct FĂRĂ PERMIS pentru 90 de zile!

 

Acesta susține că motorul unei mașini nu prea mai contează, în ochii clientului din ziua de azi: „Am creat motoare în colaborare cu Renault și am dublat vânzările Clasei A. Motorul nu mai reprezintă un criteriu major de diferențiere – pentru voi [n.r. specialiștii], da, dar nu și pentru majoritatea clienților. Nici conducerea autonomă de nivel trei, nici serviciile de mobilitate. Așadar, în aceste domenii, încheiem colaborări‘.

Totuși, Dieter Zetsche a ținut să sublinieze faptul că nu desconsideră motoarele Mercedes-Benz: „Nu consider că producem obiecte oarecare și că avem pur și simplu un departament de marketing inteligent. Nicidecum. Există multe puncte forte în ceea ce privește ingineria. Un Mercedes rămâne un Mercedes‘, a explicat fostul CEO al Daimler.

După 13 ani petrecuți la conducerea grupului german, Dieter Zetsche a fost înlocuit cu suedezul Ola Källenius. Rivalii de la BMW au realizat un clip amuzant cu ocazia retragerii lui Zetsche, în care susțin că acesta s-a pensionat pentru a putea conduce liniștit BMW-uri.

 

Sursa: Top Gear / Sursa foto: Alexander Migl, via Wikimedia Commons

    rodax spune:

    o mare prostie care va duce la decaderea industriei auto germane,care a inceput de fapt cu ceva vreme in urma.

Adaugă un comentariu