VW Golf 8 1.5 eTSI poate merge până la 4 minute cu motorul oprit (VIDEO)

Versiunea hibrid a noului Volkswagen Golf 8 ia coasting-ul în serios, după cum ne arată testul din acest clip.

Citește și:

De ce să alegi o mașină hibrid

Dacia ar putea lansa un SUV hibrid, pentru a se alinia reglementărilor UE privind poluarea

La fel ca în cazul generațiilor precedente, designul noului Golf 8 este subiect de dezbatere continuă, și probabil că așa va rămâne până la apariția următoarei generații, sau a facelift-ului. Cât despre calitățile sale tehnologice, clipul de mai jos vrea să convingă că nu există loc de interpretări.

Noul Golf exploatează în mod creativ combinația motor termic-motor electric, iar rezultatele sunt cât se poate de variate. Golf 8 debutează, astfel, cu cinci versiuni de motorizare hibridă. Trei dintre ele sunt mild hybrid (botezate eTSI) și lucrează cu un capacitator de 48V; cifrele de putere oferite sunt 110 CP, 130 CP și 150 CP. Beneficiul tangibil al sistemului mild hybrid este reducerea consumului de combustibil cu până la 10% (calculat în ciclul WLTP), anunță Volkswagen.

Modelul din acest clip este 1.5 eTSI DSG – nu știm dacă versiunea cu 130 de cai-putere sau cea cu 150 CP –, condus de către youtuberii de la 1001cars pentru a testa eficiența la consum a acestuia.

Rezultatele plimbării de 33 de kilometri (redată integral în clip) sunt, la o primă vedere, impresionante: eTSI a arătat un consum mediu de 4,4 l/100 km. Aproape un sfert din durata călătoriei s-a desfășurat în coasting – atunci când motorul termic nu a mai influențat motricitatea roților. Iar cea mai lungă perioadă de coasting neîntrerupt a fost de 3 minute și 51 de secunde.

Învățați cu modul în care sunt desfășurate mai toate probele oficiale, am fi pe deplin convinși de performanțele lui eTSI dacă am vedea și cifra de consum obținută pe aceeași rută parcursă și în sens opus.

Lăsând această mică suspiciune deoparte, nu încape îndoială că noul Golf este mai tehnologizat ca oricând.

    Valentin spune:

    Meganul meu 1,5dci consuma 3,7 % pe drum de România și totuși Renault nu se lauda așa mult ca afumătorile din grupul vag

Adaugă un comentariu