Un clip educativ nemțesc poate să fie comic, dacă e prezentat de un britanic. Cum e cazul de față.
Citește și:
MAI, Cod Rutier 2020: trotinetele electrice, interzise pe trotuar
Există un dispozitiv care transformă dieselul din Euro 5 în Euro 6! Cât costă conversia
(P) 5 gadget-uri de care nu te poți lipsi dacă ești șofer
Cum conteşti în instanţă un proces-verbal încheiat de poliţist
Nemții sunt renumiți pentru seriozitatea lor, aceasta fiind un garant al tuturor lucrurilor care ies din mâinile acestora: și în ziua de astăzi sunt pasionați pe care nu-i vei putea convinge că există alternative la „mașina germană’ la fel de bine făcute.
Aici, însă, nu este vorba de producția de mașini, ci de modul în care trebuie să avem grijă de acestea în sezonul rece. Iarna, chiar și dacă este uscată și fără zăpadă, tot ridică probleme participanților la trafic. Pentru a reduce din riscurile producerii de evenimente neplăcute, trebuie luate câteva lucruri în calcul, așa cum ne arată acest clip hilar, povestit de un englez, dar în accent german.
Primul lucru de care să ții cont este, firește, starea anvelopelor. Acestea trebuie să fie de iarnă, pentru că altfel te trezești conducând o mașină încălțată cu plastic în loc de cauciuc. Anvelopele all-season sunt bune, cel puțin până la prima zăpadă mai serioasă. Sigur, a avea anvelope de iarnă îmbătrânite este la fel de util ca a merge cu anvelope de vară în sezonul rece; asigurarea stării lor de funcționare este, astfel, necesară.
Doar pentru că afară suprafețele tind să devină alunecoase iarna, asta nu înseamnă că trebuie să neglijăm sistemul de frânare: o verificare de plăcuțe înainte de prima zăpadă este un gest preventiv sănătos. Și pentru că uneori este frig de-ți îngheață sângele în vene, trebuie să te gândești că ceva similar se întâmplă și cu mașina ta. Monitorizarea nivelului și calității fluidelor din mașina ta este cu atât mai importantă iarna.