Din punct de vedere estetic, Grandland X Hybrid4 se diferențiază de varianta standard prin capota de culoare neagră (dotare opțională). Sub aceasta găsim un propulsor turbo pe benzină cu 200 CP.
Motoarele electrice sunt în număr de două. Primul dintre acestea este situat deasupra punții față și este conectat la transmisia automată cu opt trepte. Al doilea este amplasat în spate și se află alături de invertor și de diferențial pentru a oferi tracțiune pe puntea spate. Puterea totală a sistemului ajunge la 300 CP.
Acumulatorul este montat sub bancheta din spate și are o capacitate de 13,2 kWh. Poate asigura o autonomie de 59 de kilometri atunci când mașina este condusă în modul 100% electric. Pe lângă modul 100% electric, Grandland X Hybrid4 mai dispune și de modurile hybrid, AWD și Sport.
Noul Opel Grandland X Hybrid4 poate fi condus utilizând doar pedala de accelerație. În modul Regeneration on demand’, sistemul de frânare regenerativ ajută la recuperarea energiei și de a o transmite înapoi în acumulator.
Puteți afla mai multe detalii, dar și impresiile noastre despre Opel Grandland X Hybrid4 în testul publicat în numărul 4/2020 al revistei Auto Bild România.