Geely își reîncepe activitatea în China și găsește o metodă inedită de a livra mașina proprietarului fără ca acesta să ia contact cu un alt om.
Citește și:
Studiu de caz: ce măsuri anti-coronavirus a luat Geely în China
Geely FY11 – chinezii atacă segmentul SUV coupé
Legile fizicii nu se aplică în China: o mașină a fost distrusă de o bicicletă
Două localități din China sunt conectate de o șosea spectaculoasă
În plină desfășurare, epidemia de coronavirus a închis mai toate industriile din Europa, iar cea producătoare de automobile nu face excepție. Însă în China, lumea învață să trăiască și cu virusul și încearcă să dezmorțească economia. Fabricile au început să se redeschidă — cu mențiunea că au fost luate măsuri drastice de evitare a reluării epidemiei.
Aceste măsuri se extind până și la serviciile de livrare a unui automobil: Geely oferă acum, în anumite zone din China, opțiunea de a primi cheia mașinii… cu drona. Automobilul tău este dezinfectat, transportat la destinație, singurul efort pe care trebuie să-l facă proprietarul este să fie pregătit de vizita cu drona — moment în care îi sunt înmânate cheile.
Este neapărată nevoie de acest serviciu? În contextul actual, nu putem spune decât „da’. Livrarea cheilor cu drona face parte din gama de servicii de vânzare online pe care producătorul chinez le-a dezvoltat pentru clienții săi. Practic, dacă vrei să-ți cumperi un Geely, procesele de consultanță, personalizare a mașinii și creditare pot fi desfășurate exclusiv online.