Nu e ușor să transformi o altă mașină într-un Ferrari, iar acesta este un exemplu bun la ce am scris aici. Prețul este, ce-i drept, unul atractiv.
Citește și:
Există câteva anunțuri cu supercaruri second-hand în România, însă de departe cel mai avantajos ar fi acest F430 din 2001. Nu, nu este prototipul modelului italian care a debutat în 2004. Doar că anul fabricației mașinii-donor este 2001. Pentru că — surpriză! — acest Ferrari este o replică.
Nici proprietarul nu ascunde asta; o zice chiar în anunțul de vânzare: „Replic. Ferrari F430 proiect tuning unicat pentru mai multe detalii poze si video contact what app (…). Acept si variante’.
N-o să judecăm noi acum cât de veridică este această replică, cu toate că nu înțelegem de ce a trebuit să se exagereze atât de tare cu volanul. Apreciem decorațiunea din portbagaj în formă de V8 italienesc.
Despre mașina-donor știm că are 150.000 de kilometri și că este animată de un patru-în-linie de 1,8 litri, cu 170 de cai-putere, trimiși toți către puntea față printr-o transmisie manuală.
Lista de dotări pentru această replică de Ferrari este una generoasă: climatizare pe două zone, ștergătoare automate, airbaguri frontale (nu știm unde a încăput în volan cel al șoferului), airbaguri laterale, geamuri fumurii, oglinzi și geamuri electrice, cameră de marșarier, faruri xenon, head-up display, interior din piele, scaune încălzite, navigație și chiar TV.
Sigur, nu este un Ferrari. Provocarea aici este să ghicești mașina-donor. Pentru mai multe indicii, te poți folosi de galeria foto de mai sus.