Karim Habib, designerul-șef de la Kia, spune că pandemia aduce cu sine și alte provocări decât cele financiare. Spre exemplu, designul interioarelor.
Citește și:
Cinci greșeli frecvente pe care le fac șoferii cu sistemul de aer condiționat
Industria auto, alături de multe alte arii economice, a fost puternic afectată de pandemia COVID-19, iar provocările nu se vor fi terminat nici după ce vom fi ieșit din criza economică.
Într-un interviu pentru Car Magazine, designerul-șef de la Kia, Karim Habib, spune că producătorii auto deja caută soluții de a combate riscurile transmiterii virusurilor.
„Sunt lucruri despre care deja am purtat discuții: putem să avem straturi antivirale în interioarele mașinilor noastre? Se poate folosi temperatura sau lumina UV pentru a dezinfecta suprafețele? Sunt lucruri la care trebuie să ne gândim, și asta cât de repede. Deci da, COVID-19 va schimba destul de mult modul în care desenăm mașinile în viitor’, a declarat Habib.
Adoptarea acestor soluții ar putea diminua și modul în care este percepută idee de car-sharing, pe care industria auto a tot promovat-o în ultimii ani.
„Pandemia a schimbat modul în care trăim. (…) În ultimii ani am vorbit despre economie de sharing, despre mobilitate împărțită și despre transport public. Va trebui să vedem cum vor evolua acestea, în contextul distanțării sociale. Aceste noi cerințe vor avea efect pe termen lung asupra comportamentului nostru. Ce înseamnă asta pentru industria auto? Urmează de văzut…’, a mai declarat Habib.