Cea mai populară Dacia 1300 din România este de vânzare. Iată ce include pachetul propus de cel mai ingenios proprietar de Dacia 1300.
Citește și:
Cinci greșeli frecvente pe care le fac șoferii cu sistemul de aer condiționat
Probabil că numele Mihnea Dinică vă sună cunoscut deja. El este tânărul craiovean pasionat de electronică și mecanică, și totodată un iubitor de experimente, care a transformat Dacia bunicului său într-o berlină modernă — pentru o mașină veche de 45 de ani.
Nu știm ce planuri are acum Mihnea, însă cu siguranță nu mai sunt legate de Dacia sa 1300, pentru că a hotărât să o vândă. Prețul este unul destul de ridicat pentru o cvadragenară, dar motivat prin suita de modificări cu care acum mașina se laudă.
În primul rând, partea mecanică a fost pusă la punct, spune proprietarul. „Aproape toată mecanica a fost înlocuită cu elemente originale (…), la partea de tinichigerie am folosit doar table noi sudate profesional în argon, nu cu electrozi, câte trei straturi de antifon pe dedesubt și la aripi, mastic la îmbinări, vopsită la service în cuptor (culoare originală Renault Gris Cassiopee).’
Sub capotă, Dacia 1300 are acum un motor cu patru cilindri în linie, de 1,6 litri, cu carburator dublucorp, care lirează (cu ajutorul unui filtru de aer sport) până la 70 de cai-putere. Transmisia a fost și ea înlocuită cu una cu cinci trepte.
La interior, infuzia de modern este puternică: are buton Start/Stop, pornire din telecomandă a motorului, portbagaj cu deschidere din telecomandă, închidere centralizată (și alarmă), geamuri electrice, navigație cu ecran tactil, conectivitate Bluetooth, sistem audio cu subwoofer, cameră de marșarier, climatizare (și pentru locurile din spate), scaune față încălzite.
Pachetul mai include și o serie de piese, precum cutia originală (în patru trepte), motorul original de 1,3 litri (care a fost refăcut total), un carburator monocorp nou, ușile originale etc.
Prețul cerut? 6.000 de euro. Beneficiul popularității vine la pachet cu mașina.