Volkswagen Tiguan a primit un facelift și, cu această ocazie, se laudă cu două noi versiuni: Tiguan R și Tiguan eHybrid. Iată ce are de oferit fiecare!
Citește și:
Cinci greșeli frecvente pe care le fac șoferii cu sistemul de aer condiționat
Volkswagen a prezentat Tiguan facelift, cel mai vândut model VW în 2019 bucurându-se acum de o serie de noutăți atât la capitolul motorizări, cât și estetic și tehnologic.
La exterior, VW Tiguan facelift primește o grilă redesenată, noi inserții cromate, prize de aer mai mari și, opțional, noile faruri matix cu LED (IQ Light). Altfel, în versiune standard, Tiguan vine cu faruri LED. În spate, blocurile optice poartă o nouă semnătură luminoasă, iar difuzorul a fost și el redesenat.
La interior, indiferent de echiparea aleasă (Tiguan, Life, Elegance, R-Line, R, eHybrid) primești noul sistem de operare MIB 3. Opțional, Tiguan oferă conectivitate wireless Apple CarPlay și Android Auto. Volanul cu comenzi tactile și sistemul audio Harman/Kardon de 480 W se regăsesc pe lista de oferte.
Noutățile mari vin sub capotă, cu două noi versiuni de motorizare. Una dintre ele este Tiguan R, al cărui motor supraalimentat, de 2,0 litri, livrează 320 CP și 420 Nm. Volkswagen nu a publicat și cifrele de performanță, însă versiunea sport vine cu tracțiune integrală 4Motion, cutie automată DSG, suspensii cu amortizare adaptivă și un sistem de frânare mai bun. Opțional, poate fi configurat cu sistem de evacuare Akrapovic.
Cealaltă noutate este Tiguan eHybrid, o versiune plug-in hybrid cu 245 CP și 400 Nm alimentată electric de o baterie de 13 kWh și care promite o autonomie electrică de până la 50 de kilometri. La fel ca în cazul lui Golf GTE, viteza maximă în mod electric este limitată la 130 km/h. Volkswagen nu a nominalizat și celelalte motorizări pentru Tiguan facelift, însă a menționat că toate motoarele diesel se încadrează acum în norma de poluare Euro 6d și dispun de un sistem dublu de tratare a gazelor de evacuare, pe bază de uree.