Un Nissan GT-R pe care să-l folosești pentru aventuri în afara asfaltului nu este poate primul lucru la care te gândești, dar el există!
Citește și:
Cinci greșeli frecvente pe care le fac șoferii cu sistemul de aer condiționat
Vă mai amintiți de unicatul Lamborghini Gallardo de off-road pe care l-am văzut acum șase luni în urmă? Ei bine, se pare că trendul supercarurilor de off-road există, pentru că aceiași olandezi care au listat Gallardo-ul vin acum cu o altă ofertă: Nissan GT-R.
Plecând de la modelul de bază, s-a lucrat intens la suspensii — care au fost ridicate cu 12 centimetri — și la echiparea corespunzătoare a unei mașini de drumeții: anvelope mai cărnoase, bandă LED și roată de rezervă pe capotă, lumini extra pe bara față. Camuflajul nu este obligatoriu, însă se pretează de minune tematicii.
Sub capotă, Godzilla 2.0 de off-road, cum au botezat-o creatorii, ascunde motorul V6 de 3,8 litri, care aici livrează mai mulți cai chiar și decât Nismo GT-R — peste 600, spun olandezii. Asta îi conferă, în condiții optime — adică și cu anvelope mai aderente — un sprint 0-100 km/h în 2,9 secunde.
Pentru tot acest pachet, Classic Youngtimer Consultancy cer 95.000 €, un preț deloc rău, zicem noi, având în vedere lista de beneficii promisă.