Skoda nu se va transforma într-un brand low-cost al Grupului Volkswagen. O spune chiar CEO-ul Skoda, Thomas Schafer.
Citește și:
Skoda Enyaq iV, primele imagini și informații oficiale
Skoda Slavia este conceptul îndrăzneț al cehilor din acest an
Skoda Octavia RS primește încă două motorizări mult-așteptate. Cea mai puternică are 245 CP
Skoda Octavia Scout primește gardă la sol mai mare, versiune cu tracțiune față
Șeful Volkswagen, Herbert Diess, a afirmat recent că Skoda nu ar fi suficient de competitivă pe piețele de volum, unde pierde teren în fața rivalilor francezi și coreeni. Această afirmație a fost interpretată de presa internațională ca un indiciu că Skoda ar putea scădea prețurile mașinilor sale.
Această insinuare a fost susținută și de declarațiile de anul trecut ale oficialilor Volkswagen, care luau în considerare opțiunea ca Skoda să-și concentreze atenția către piețele din estul Europei. Șeful Skoda de la acea vreme, Bernhard Maier, a spus că nucleul Skoda privind spațiul, funcționalitatea și raportul calitate-preț nu se vor schimba în viitor.
Între timp, la conducerea mărcii cehe a venit Thomas Schafer, care, într-o discuție recentă purtată cu junaliștii de la Hospodarske Noviny, a declarat: „Nu vom fi noua Dacia’. Asta înseamnă că dinamica mărcilor din cadrul Grupului Volkswagen nu se va schimba prea curând.