Platformele de comerț online favorizează producătorul român de autovehicule, care a vândut online în ultima lună mai mult ca niciodată.
Citește și:
Dacia Duster Summer: Vară în Europa de Est
Este Dacia Sandero mai atrăgător decât Renault Clio? Ce au răspuns francezii
Șeful Skoda: „Nu vom fi noua Dacia’
Groupe Renault România, reprezentat prin mărcile Renault și Dacia, se laudă cu un nou record în materie de vânzări online.
Platformele de vânzări online pentru Dacia și Renault au fost lansate acum doi ani, până acum peste 2.500 de clienți optând pentru această metodă de achiziție. Dintre aceștia, circa 900 au fost doar în ultima lună: Groupe Renault România a vândut în jur de 30 de unități Dacia și Renault pe zi.
Această modalitate de achiziție presupune configurarea online a modelului dorit, în funcție de disponibilitatea în stoc a opțiunilor selectate, o procedură finalizată fie prin plata integrală, fie prin achitarea unei taxe de 500 de euro (rezervarea autoturismului).
Plata se poate face atât cu card de debit cât și cel de credit. Contractul și factura se trimit electronic de către un agent autorizat selectat în prealabil de client.