Pe baza conceptului prezentat toamna trecuta la Paris, Suzuki va expune la Geneva versiunea finala a lui S-Cross, construit pe platforma proprie.
Parteneriatul cu Fiat s-a incheiat. Fiat isi va construi viitoarele modele 4×4 impreuna cu Jeep in timp ce Suzuki a dezvoltat S-Cross pe cont propriu si il va produce tot in uzina de la Esztergom, Ungaria.
Suzuki vorbeste de o platforma noua cu tractiune fata sau integrala si de o gama de motoare diesel si pe benzina foarte economice.
In proportie de 70%, Suzuki S-Cross va pastra linia conceptului de la Paris, va fi mai mare decat actualul SX4 si ceva mai scump.
De S-Cross se leaga sperantele lui Suzuki de crestere in Europa, anul trecut japonezii vanzand doar 234.000 unitati pe batranul continent, fata de o tinta de 300.000 de unitati.
Kenichi Ayukawa, seful de marketing al lui Suzuki, promite patru modele in urmatorii patru ani, dintre care doua complet noi.