Peugeot ne dezvăluie noul logo – acesta este noul leu al francezilor

Francezii de la Peugeot se pot lăuda cu cel mai vechi brand auto din lume, companie ce a fost înființată încă de la începutul secolului 19. Leul este imaginea francezilor încă din 1850, iar de atunci și până în prezent, firma a avut zece logo-uri.

Ei bine, a sosit timpul să facem cunoștință cu noua imagine Peugeot. Dacă este să privim în trecut, aceasta este un omagiu adus logo-ului din anii ’60. La fel ca și atunci, este vorba despre un contur de scut, ce include literele brandului în partea superioară, în timp ce zona centrală este dominată de un cap de leu.

Logo-ul cu numărul 11 din istoria Peugeot îl înlocuiește pe cel din 2010. Oficialii francezi au povestit că noul logo sugerează „ce a însemnat Peugeot ieri, ce înseamnă astăzi și ce va însemna în viitor”.

Alături de noua imagine, francezii ne oferă un refresh pentru experiența online. Noua platformă ține locul unui showroom online, unde clienți vor avea posibilitatea de a configura viitoare lor mașină, de a afla mai multe detalii și de a finanța achiziția.

Noua imagine Peugeot vine și cu un nou motto pentru companie: „The lions of our time” – Leii din timpul nostru. Aici, francezii fac referire la cea mai importantă „monedă” a generației noastre, și anume timpul.

Adaugă un comentariu