Prin programul Creativity Drive, Kia își dorește să promoveze creativitatea noii generații. Pentru a realiza acest obiectiv, producătorul coreean a făcut echipă cu inovatori, creatori de conținut și educatori de top pentru a explora noi modalități de a contribui la stimularea creativității în procesul de dezvoltare al copiilor.
Inspirația pentru această campanie vine în urma mai multor studii recente care au arătat cum scade creativitatea individuală începând din copilărie. Un raport al doctorilor George Land și Beth Jarman din partea NASA a arătat că majoritatea adulților sunt cu 96% mai puțin creativi decât un copil de cinci ani.
Pentru a da un răspuns la această problemă, Kia a găzduit un eveniment virtual de două zile, numit ‘Kia Hackathon. Scopul evenimentului a fost de a povoca schimbarea, astfel încât creativitatea să fie recunoscută în cadrul societății ca fiind la fel de importantă ca și alfabetizarea în educația tinerilor.
Participanții la Kia Hackathon au fost împărțiți în trei echipe. Fiecare echipă a inclus și un creator-inovator care își explorează creativitatea în viața de zi cu zi: Dr. Merritt Moore, balerină profesionistă americană și fizician cuantic; Lucy McCrae, artist de science fiction, realizator de film, inventator și antrenor de fitness; și dr. Nelly Ben Hayoun, un 'experience designer' premiat, cineast, artist, orator și cercetător. Pe o perioadă de 2 zile, echipele au discutat, dezbătut și dezvoltat ideile lor înainte de a-și prezenta soluțiile unui juriu condus de Gregory Guillaume, vicepreședinte al Kia Design Center Europe.
Ideea căștigătoare se bazează pe premisa simplă că sistemele noastre educaționale se concentrează în primul rând pe învățarea copiilor pentru a cunoaște răspunsurile corecte la întrebări fixe. În schimb, echipa a sugerat că încurajarea copiilor de a pune întrebări în mod liber este un mod mult mai eficient de a promova creativitatea și rezolvarea problemelor. Această premisă a condus echipa la o idee care încurajează copiii să pună mai multe întrebări. Kia va lucra acum alături de parteneri creativi și alți experți pentru a dezvolta și implementa această idee în cadrul unor teste în Europa, pentru a se asigura că este un instrument inspirațional și eficient pentru a face generațiile viitoare mai creative.
„Prin intermediul campaniei Kia Creativity Drive, dorim să sprijinim tinerii din întreaga lume să fie la fel de creativi pe cât le va permite gândirea. Pentru ca societatea să progreseze în continuare, credem că această creativitate nu trebuie doar să supraviețuiască, ci și să înflorească în mintea generațiilor viitoare”, a declarat Jason Jeong, președintele Kia Europa.
Campania Kia Creativity Drive vine la scurt timp după relansarea mărcii Kia de la începutul acestui an, care a adoptat un nou logo, un nou slogan al mărcii și o nouă filosofie de design pentru modelele sale.