Modelele 100% electrice din gama Peugeot au parte de o evoluție tehnică, menită să îmbunătățească autonomia. Plusul va fi de până la 25 km și cu 8% mai multă autonomie în ciclul WLTP sau poate chiar mai mult în condițiile reale de utilizare.
Peugeot e-208 și e-2008 se bucură de un real succes comercial, fiind vândute peste 90.000 de unități de la debutul din 2019 și până în prezent. Modelele sunt construite pe platforma eCMP (Common Modular Platform) și sunt echipate cu o baterie de 50 kWh, un motor electric de 100 kW (136 CP) și dispun de un cuplu de 260 Nm.
Faceliftul tehnic presupune, în primul rând, anvelopele, care au fost optimizate prin trecerea la clasa „A+’ și oferă acum un plus de eficiență, cu o rezistență mai mică la rulare. e-208 va primi pneuri de 16 inch. Anvelopele de 17 inch vor echipa SUV-ul e-2008. Raportul de transmisie a fost optimizat pentru a îmbunătăți autonomia la rularea cu viteze mari.
De asemenea, o nouă pompă de căldură cuplată la un senzor de umiditate, instalat în partea superioară a parbrizului, oferă eficiență energetică optimizată pentru aerul condiționat și sistemul de climatizare. Informațiile transmise de senzor permit un control mai precis pentru recirculația aerului în habitaclu, păstrarea cantității de energie din baterie la încălzire și menținerea temperaturii în interiorul vehiculului.
Rezultatul evoluțiilor tehnice: e-208 oferă acum o autonomie de 362 km, (+ 22 km), în timp ce e-2008 va veni cu o autonomie de 345 km, (+25 km). Dincolo de creșterile autonomiei în ciclul WLTP, au fost semnalate creșteri semnificative ale utilizării în condiții reale de către clienți, de aproximativ 40 km în traficul urban la temperaturi apropiate de 0°.