Marca Renault nu își reinventează numai perspectivele de prezent și viitor, ci și trecutul – prin modul în care îl prezintă, vrem să spunem. De acum înainte, 123 de ani de istorie automobilistică franceză sunt accesibili prin ecranele computerelor și telefoanelor, împreună cu un e-shop dedicat.
Renault reușește să-i aducă mai aproape pe pasionații lumii auto de remarcabila sa istorie datorită înfințării muzeului gratuit online numit The Originals. Împreună cu acesta, magazinul virtual The Originals Store vine să extindă o fereastră cunoașterii către toți cei care doresc să privească prin ea. Obiectele disponibile în magazinul online puteau fi achiziționate, până acum, mai ales din sediul LAtelier Renault de pe e Champs-Elysées.
Site-urile The Originals (https://theoriginals.renault.com/en) și The Originals Store (https://theoriginals-store.renault.com/en/ ) sunt accesibile la nivel mondial în șase limbi: franceză, engleză, germană, spaniolă, portugheză și italiană. Astfel, moștenirea culturală a mărcii este acum la un click distanță de un număr de internauți mai mare ca niciodată. „Renault, un brand auto devenit emblematic în cultura pop, avea nevoie de un muzeu demn de trecutul său. Prin noua noastră galerie virtuală, îi invităm pe vizitatorii noștri să retrăiască o istorie care, în multe cazuri, este și a lor. Universul mărcii Renault este accesibil, de asemenea, prin gama de produse The Originals disponibile în noul nostru e-shop.' a menționat Arnaud Blloni, Global Chief Marketing Renault.