La 50 de ani după lansarea primei generații, Honda Civic își continuă evoluția impetuoasă. Honda Civic e:HEV propune în premieră soluții tehnice noi la nivelul seriei, în timp ce designul aborează o expresivitate nouă, cu tușă avansată. Dragi cititori, ne aflăm în fața celei de-a 11 generații Honda Civic!
Este imprsisonant cum, deși profilul caroseriei nu diferă considerabil de cel al fostei geneații, mesajul designului este evident diferit în cazul noii Honda Civic. Agresivitatea modelului predecessor a fost lăsată de-o parte, Honda ieșind acum la înaintare cu o atitudine progresiv-prietenoasă, centrată pe noul concept MM al mărcii (Man-maximum, Machine-minimum).
Linia capotei și a suprafaței vitrate se află cu 25 mm mai jos decât în cazul generației precedente, printre rezultatele acestei schimbări numărându-se atât vizibilitatea mai bună, cât și reducerea senzației de masivitate a gabaritului (Civic se vizează limita superioară a clasei compacte).
Ampatamentul este cu 35 mm mai mare față de al fostei generații, cu avantaje implicite pentru spațiul interior destinate pasagerilor. Nu s-a renunțat la formula practică și aspectuoasă a caroseriei cu configurație fastback, iar noile tehnologii de fabricație au permis reducerea masei hayonului cu aproximativ 20%.
Grupul motopropulsor hibrid este alcătuit dintr-un motor cu benzină de 2,0 litri care funcționează conform ciclului Atkinson și două motoare electrice. Vârful caracteristicii sale de cuplu se situează la valoarea de 315 Nm. Cât despre randamentul motorului termic, particularitățile sale constructive au permis atingerea unui randament termic remarcabil pentru industria auto, care se ridică la 41%.
Automobilul dispune de patru moduri de rulare, numite Eco, Normal, Sport și Individual. Ansamblul de funcții de asistare Honda Sensing este mai cuprinzător ca niciodată, motiv pentru care noua Honda Civic e:HEV oferă o îmbinare fără precedent a tradiționalului dinamism Honda cu niveluri ridicate ale eficienței și siguranței.