(P) Vrei să îți deschizi un service auto? Iată de ce trebuie să ții cont

Dacă ai de gând să îți investești economiile într-un service auto, fiindcă ți se pare o idee de afaceri care îți poate aduce un profit considerabil, mai întâi este necesar să faci un studiu de piață despre această industrie și să aduni toate informațiile cu ajutorul cărora businessul tău să pornească cu dreptul. Așadar, iată de ce trebuie să ții cont ca să ai succes.

Ai nevoie de forță de muncă cu experiență

Pentru ca clienții tăi să fie mulțumiți de serviciile pe care le vei oferi, este necesar să te asiguri că angajezi cei mai buni specialiști în domeniul auto. Așadar, ai nevoie de forță de muncă cu experiență, de oameni care au expertiză și care stăpânesc ultimele tehnologii. Deci, indiferent de ramura pe care care te vei axa, apelează la cei mai buni ingineri, mecanici auto, electricieni sau tehnicieni, pentru ca afacerea ta să aibă parte de succesul pe care ți-l propui. De aceea, investește în personal și oferă-le tuturor salarii peste medie, bonusuri de performanță, dar nu neglija nici evoluția lor profesională, așa că trimite-i la cursuri de specializare și traininguri auto, prin intermediul cărora să obțină certificările necesare care să le faciliteze activitatea.

Pune preț pe calitatea serviciilor și a pieselor

Un alt aspect important de care să ții cont atunci când îți deschizi un service auto îl reprezintă calitatea serviciilor și a pieselor pe care le pui la dispoziția clienților, fiindcă trebuie să le asiguri standarde înalte, ca să nu apeleze la competitorii tăi. În consecință, contractează furnizori de încredere, care să îți asigure stocul de piese auto și accesorii specifice, pentru a le oferi clienților servicii integrate. În plus, ține cont și de amenajarea și dotarea service-ului, fiindcă infrastructura acestuia joacă un rol important.

Drept urmare, investițiile tale ar trebui să se îndrepte către un elevator auto, ori unul de vulcanizare, nu omite nici softul de diagnoză auto, obiectele de mobilier, diversele ustensile, produse de curățat și igienizat, anumite tipuri de ulei, lubrifianți ori scule. Deci, până să îți pui afacerea pe picioare, o să ai niște cheltuieli substanțiale, așadar, trebuie să îți stabilești bugetul cu atenție. Plus că, vor apărea și cheltuieli neprevăzute, așa că pregătește-te și pentru acest aspect.

Ține cont de legislație și birocrație

La fel ca în cazul oricărui business, va trebui să plătești anumite taxe, impozite și contribuții către stat, mai ales cele aferente salariilor angajaților. Așadar, apelează la un serviciile unui contabil competent care să se ocupe de toate aceste aspecte. De asemenea, ține cont că atunci când vrei să pui pe picioare un atelier auto, trebuie să respecți legea în vigoare, deci să obții autorizații specifice și alte aprobări. Așa că, interesează-te cu atenție cu privire la documentele și actele de care ai nevoie. Indicat ar fi să îi ceri ajutorul unui avocat care să te îndrume din punct de vedere juridic. De asemenea, nu ar fi o idee rea să îți asiguri afacerea, în prealabil, fiindcă nu știi niciodată ce se poate întâmpla, mai ales că ești la început pe drumul antreprenoriatului. E posibil să nu ai suficienți clienți, să amplasezi sediul într-un loc nepotrivit, ori să nu găsești destulă forță de muncă. Drept urmare, pregătește-te din toate punctele de vedere.

După ce ai întocmit planul de afaceri, ai achiziționat toate aparatele și piesele necesare care îți asigură desfășurarea activității, e timpul să îți promovezi serviciile. În primul rând, o să îți fie de ajutor un site, unde potențialii tăi clienți pot afla mai multe despre businessul tău. De exemplu, detalii despre programul de lucru, serviciile prestate, prețurile pe care le percepi, echipamentele folosite sau când pot să își facă o programare.

Sursă foto: Shutterstock.com

 

 

 

Adaugă un comentariu