Așa cum spune și producătorul nipon, camuflajul va fi înlăturat după lungi așteptări pentru noua generație Honda Civic Type R. Modelul este bazat pe a 11-a generație a longevivei Honda Civic.
Cel mai probabil, versiunea de performanță a hatchback-ului japonez va fi ultimul model din seria Type R care va veni dotat cu un motor termic fără ajutor electric. Noua generație va utiliza un propulsor turbo cu patru cilindri despre care știm că va fi mai puternic decât cel al generației FK8 (care are 320 CP). Mai mult, rețeta Civic Type R a fost păstrată, vehiculul de performanță având în continuare tracțiune față și o cutie manuală cu șase trepte.
În stilul caracteristic, noul CIvic Type R, deși încă în variantă camuflată, a doborât deja recordul pentru mașinile cu tracțiune față pe circuitul de la Suzuka. Cel mai probabil, japonezii vizează acum și temutul Nurburgring Nordschleife, unde recordul actual pentru mașini de serie cu tracțiune față este deținut de către Renault Megane R.S. Trophy-R cu un timp de 7 minute și 40.1 secunde.
Până la momentul lansării oficiale din 20 iulie, Honda a publicat următorul clip teaser: