Mercedes-Benz România își lansează showroomul online local, o platformă care pune în legătură clienții cu mașina, printr-o experiență de cumpărare rapidă și dinamică. Showroomul online oferă clienților posibilitatea de a cumpăra un autovehicul Mercedes-Benz nou și include peste 100 de modele, disponibile pentru livrare imediată.
„În ceea ce privește serviciile de mobilitate, relația cu clienții și serviciile personalizate, Mercedes-Benz a fost întotdeauna un pionier în industria auto, iar această nouă inițiativă a brandului susține orientarea către client și angajamentul pentru excelență. Lansarea showroomului online Mercedes-Benz în România este un alt pas important în îmbunătățirea accesibilității și atractivității brandului, întrucât aduce portofoliul la viață în mediul online, printr-o experiență interactivă de vânzare a mașinilor. Această platformă ne ajută să deschidem un alt canal de vânzare, adresat tuturor clienților. Scopul nostru este de a eficientiza experiențele pe multiple canale pe care clientul le vizitează, oferind, în același timp, o experiență consistentă de cumpărare, online și offline’, a declarat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România.
Pentru achiziționarea online a modelului Mercedes-Benz dorit, clienții pot naviga platforma prin cinci pași simpli:
1. Folosirea filtrului pentru a vedea lista de autovehicule Mercedes-Benz disponibile;
2. Selectarea unui partener de vânzări autorizat din proximitate, utilizând filtrul pe oraș sau codul postal;
3. Selectarea autovehiculul de interes;
4. Trimiterea cererii de ofertă personalizată care va fi abordată în cel mult 24 de ore sau contactarea directă a partenerului de vânzări autorizat;
5. Stabilirea, împreună cu partenerul de vânzări autorizat, a tuturor detaliilor privind achiziționarea, inclusiv alternativele de finanțare disponibile sau opțiunea de schimb.
Persoanele care accesează showroomul online Mercedes-Benz au acces la o gamă extinsă de mașini noi, din toate clasele, de la modele compacte la SUV-uri, disponibile în rețeaua națională de parteneri de vânzări autorizați. Totodată, clienții pot beneficia de un briefing auto aprofundat, cu posibilitatea de a vedea toate specificațiile tehnice și configurația mașinii selectate. În plus, pentru cei care doresc să aibă o experiență de condus și să descopere modelul înainte de achiziție, poate fi programat și un test drive prin completarea formularului dedicat.