Anul trecut a fost marcat de declarațiile celor de la Mitsubishi referitoare la faptul că vor vinde versiuni rebranduite pentru modelele Renault Captur și Clio în Europa. Zis și făcut! Primul astfel de model născut de Renault și afișat ca un Mitsubishi a fost noul ASX, iar acum a venit rândul lui Colt.
În mod natural, modelele cu siglă Mitsubishi sunt și vor fi fabricate alături de cele Renault. Captur/ASX se fabrică la fabrica spaniolă din Valladoid, în timp ce duo-ul Clio/Colt își are originea la uzina din Bursa, Turcia.
Față de Clio, noul Colt aduce câteva modificări în partea din față, afișând blocuri optice ușor diferite, însă interiorul este, în esență, același, singurele modificări fiind operate la nivelul volanului (logo nipon) și la înlăturarea steagului francez de pe planșa de bord. În continuare, găsim același sistem multimedia care rulează pe un afișaj cu diagonala maximă de 9,3 inchi. De asemenea, clienții pot opta, contra cost, pentru sistemul audio premium semnat de Bose.
Povestea curge la fel și pe partea propulsoarelor, unde Colt a primit aceleași motoare. În versiunea de bază, subcompacta dispune de un tricilindru aspirat care produce 65 CP, în timp ce versiunea cu turbină produce 90 CP.
Pe parte hibridă, Colt a împrumutat tehnologia E-Tech de la Renault, care este mișcată de un propulsor aspirat de 1,6 litri în combinație cu două motoare electrice și o transmisie multimodală. Întregul ansamblu produce 141 CP. Versiunea de top este singura care primește discuri de frână pe puntea spate, celelalte fiind dotate cu tamburi.
Producția noii generații Mitsubishi Colt este programată să înceapă în luna septembrie, urmând ca primele exemplare să ajungă în showroomurile din Europa în perioada imediat următoare.