Dat fiind valul de remarci și comentarii negative cu privire la tranziția către propulsorul cu patru cilindri pentru noul Mercedes-AMG C63 S E Performance, brandul din Stuttgart consideră opțiunea de a reveni cu un propulsor V8 atât pentru modelele de vârf din Clasa C, cât și din Clasa E.
Noile versiuni de performanță cu motoare V8 ar putea fi oferite alături de un sistem de propulsie plug-in hybrid, despre care se crede că ar putea oferi un total de peste 700 de cai-putere. De altfel, până de curând, cele două modele de vârf din Clasele C și E ofereau motoare V8 cu o putere maximă ce se învârtea în jurul valorii de 600 de cai-putere.
Conform surselor de la Carscoops, motorul V8 ar urma să fie integrat înapoi în gamă până în 2026. Până atunci, inginerii germani caută metode eficiente de hibridizare și de păstrare a unității V8 cu nume de cod M177 și capacitate cilindrică de patru litri.
În viitor, noile propulsoare ar putea fi preluate și de britanicii de la Aston Martin pentru a „da viață” viitoarelor modele PHEV din gamă.