Dacă sunteţi activi pe social media, în special pe platforma TikTok, cu siguranţă aţi văzut-o măcar o dată pe frumoasa roşcată care prezintă maşini din gama premium. Creatoare de conţinut şi influencer pe segmentul auto, Hype Fox ne-a acordat un interviu despre cum a reuşit ea să îmbine frumuseţea cu caii-putere şi să navigheze în domeniul auto cu eleganţă.
Cine este Cătălina şi cum a ajuns ea să se denumească HypeFox777?
Povestea e foarte interesantă, lucrurile s-au legat şi a venit cumva de la sine, tot gândindu-mă care să fie numele meu de „scenă' având în vedere că ştiam că urmează să fac ceva în online, pe zona auto. Într-o zi când eram la salonul la care mă vopsesc de obicei și care se numește Hypenosis, stăteam eu și mă gândeam: Foxy sună puţin dubios, nu-mi pun Foxy (așa îmi spun prietenii). Apoi, uitându-mă la logoul salonului, mi-a venit ideea – Hype Fox! Din punctul meu de vedere este numele ideal. Cuvântul „Hype' mă descrie perfect în ideea în care sunt o persoană foarte agitată și plină de viaţă și este ideal pentru cineva care are legătură cu maşini şi cu adrenalina, iar Fox, evident, vine de la culoarea părului. Probabil nu o să mă vopsesc niciodată altă culoare. Bineînțeles că nu a fost posibil să rămână doar atât pe conturile de social media, deoarece numele Hype Fox simplu nu era disponibil. Asocierea cu cifrele 777 a venit foarte natural de la faptul că sunt pasionată de numerologie. Luna, anul şi ziua în care m-am născut, toate au 7 în ele şi aşa am ajuns la 777.
Cum ai început să te implici în prezentarea şi promovarea maşinilor pe platformele online?
O urmăream pe Supercarblondie şi eram superpasionată de ce face ea și, într-o zi, m-am hotărât că eu vreau să fac ce face Supercarblondie, dar nu știam de unde s-o apuc. Şi toată lumea în jurul meu, mă susţinea și mă încuraja să contactez dealerii de mașini de lux, supercaruri etc…. doar să încep de undeva. Și fix în ziua aia mi-a apărut în telefon o reclamă cu un Lamborghini de la un dealer auto, şi eu, care sunt foarte sociabilă și deloc emotivă, le-am dat mesaj instant şi le-am spus că sunt pasionată de mașini, că sunt dispusă să vin cu „flerul meu' și dacă ar vrea ca eu să le prezint mașinile, ei având mașini de lux în portofoliu. Şi s-a potrivit atât de bine, că noi am vorbit într-o dimineață, iar a doua zi ne-am şi întâlnit. A fost timingul perfect pur şi simplu, pe 1 mai 2022, ţin minte şi acum, am fost la întâlnire să discutăm, am bătut palma şi am tras primul clip în ziua aceea. Ca să aflu ulterior că și ei erau în căutare de o fată care să le prezinte mașinile pe TikTok și până să își caute ei am apărut eu 🙂
Ce te-a inspirat să te axezi pe maşinile de lux?
Păi sincer, cel mai probabil ce a inspirat-o şi pe Supercarblondie. Este, din punctul meu de vedere, în primul rând de preferințe, ce te reprezintă pe tine. Ce am învăţat eu în ultimul an a fost că, în cazul unei maşini de lux, nu vinzi un produs, vinzi experiența care vine la pachet cu produsul. În România, lumea îşi doreşte să epateze, de exemplu să vină cu Lamborghiniul în faţa clubului etc…. şi atunci mă focusez foarte mult nu pe ideea de a vinde maşina, ci pe a-ţi vinde experienţa.
Cum te pregăteşti în mod specific pentru a prezenta şi a discuta despre maşini?
În general sunt o persoană foarte optimistă, zâmbitoare și plină de energie, dar am și eu, ca oricare din noi, zile când sunt mai low și chiar nu am chef, dar, pur şi simplu, îmi pun masca Hype Fox şi sunt gata. Nu mai contează ce s-a întâmplat, că e vorba de o problemă personală sau altceva. În spatele camerei de filmat ştiu că trebuie să le livrez oamenilor fix hype-ul acesta pentru care ei vin în online să mă urmărească. Poți spune că îmi dau un reset și revin la „setările din fabrică'.
Care sunt elementele-cheie pentru a fi un prezentator din zona auto? Ce abordare unică aduci în prezentările tale?
Pentru mine, elementul-cheie e să fiu foarte catchy, să fiu în priză, nu degeaba sunt Hype Fox. Și nici nu este stilul meu să prezint lent și fără fluctuaţii. Nu, oamenii vor să simtă energia din spatele videoului. Este foarte important ca în primele trei secunde să captivezi omul. Dacă eu în primele 3 secunde le arăt doar mașina și îi plictisesc cu detalii monotone, ei au trecut mai departe. Am observat că dacă încep cu o intrigă, de tipul: „Un milion de euro… Atât costă maşina asta….' etc. oamenii rămân curioşi şi se întreabă „Ia să vedem ce e de un milion de euro?'
Am observat în timp că dacă este vorba de bani, de cele mai multe ori vizualizează filmul până la capăt. E un mix de curiozitate și intrigă, cum adică să fie un milion de euro o maşină, sau cum adică să dai 30.000 de euro pe nişte faruri cu cristale Swarovski de la Bentley. De cele mai multe ori, sumele sau elementele diferențiatoare sunt foarte catchy, pentru aceste elemente ştiu că oamenii ar rămâne să vizualizeze tot conţinutul.
Aşa cum sunt în viaţa personală, sunt şi pe ecrane, nu vreau să fiu două persoane diferite. Ofer această autenticitate. Să se înţeleagă că Hype Fox e Cătălina şi Cătălina e Hype Fox. Cum mă vedeţi pe TikTok aşa sunt şi în viața offline.
Cum selectezi şi alegi maşinile pe care le vinzi? Ce criterii iei în considerare atunci când alegi modelele de lux pentru conţinutul tău?
La modelele de lux e destul de simplu, pentru că, în principiu, dacă vorbim de lux, de prețuri peste 150.000 de euro, cam toate au ceva interesant. Fiecare producător vrea să iasă în evidenţă cu ceva. Un exemplu e schimbătorul de viteze din cristale Swarovski, acela e un diferențiator și îl pot folosi ca și argument de vânzare. Şi asta caut, ceva diferit, ceva interesant, că are o culoare mai aparte, că are mai mult carbon şi se aude într-un anumit fel, un element unic sau cel puțin deosebit. Caut acel ceva care face modelul să fie unul aparte.
Cum creezi conţinut de calitate şi vizualmente atractiv în prezentările tale? Ce tehnici şi instrumente utilizezi pentru a aduce în valoare detaliile şi caracteristicile maşinilor?
Aici e simplu, creez o poveste. În cele 2-3 minute de conținut, nu vreau ca oamenii să se uite la o prezentare rudimentară. Încerc să te introduc într-un scenariu, să ai impresia că te-ai uitat la un minifilm. Aici mi-am propus să lucrez din ce în ce mai mult, să găsesc cât mai multe idei. La un moment dat, am făcut o poveste cu un Mercedez-Benz S Class, în care eu eram şoferul, tot eu, în alt cadru, femeia de afaceri din spate şi aveam o conversaţie eu cu mine, toate astea făcute în 3 minute. A fost altceva.
Câteva tips and tricks pentru tinerii/ele care vor să înceapă ca şi influenceri pe zona de online?
Da, e mai greu decât pare. Toată lumea vrea să fie influencer, dar din punctul meu de vedere, în primul rând, trebuie să treci peste nişte bariere mentale, peste faptul că o să te judece oamenii. Că dacă zice X sau Y ceva… Eu în timp am înțeles că oamenilor nu le pasă, sunt răutăţi de moment, la 20 de secunde de la vizualizare și de la exprimarea părerii au uitat că eu am postat un story. Adică e doar în capul nostru și ni se pare c-o să ne judece oamenii. Am întâmpinat și eu acest „hop' la început, iar acum dacă mă întreabă cineva cum poate să treacă peste această barieră îl încurajez să nu se mai gândească la acest aspect, propria noastră frică și mintea sunt cele care ne opresc din a ne atinge obiectivele. Just do it, nu contează, postează videoul acela dacă ție îți place. Nu contează că va avea 10 vizualizări, 100, 1000…important este să începi de undeva.
În al doilea rând, este vorba despre consistenţă și perseverenţă. Cei care au avut rezultate excepţionale în online sunt cei care au postat în fiecare zi, care şi-au editat filmările. Nu contează că te simţi rău, că e frig sau mai ştiu eu ce… tu trebuie să livrezi conţinut continuu.
Alege un segment care îți place, care rezonează cu tine ca om, vino cu ceva nou și ține-te de plan! Cum ar fi ca eu să mă apuc acum să prezint creme… păi sunt atâţia influenceri care fac asta, nu aş fi cu nimic diferită. Că sunt fata care prezintă maşini, nu mai e nicio fată care face asta şi lumea mă recunoaşte pe stradă ca fiind fata cu mașinile.
Apoi, ca să-ţi faci o comunitate care te urmăreşte şi care îţi rămâne fidelă, sub formă de followers, trebuie să ai şi un conţinut de calitate. Eu am făcut 12 ani de actorie, de la 4 ani, am şi fost în câteva roluri principale, în scurt-metraje şi videoclipuri, sunt obişnuită cu camera.
Și nu în ultimul rând fii autentic, nu încerca să pari altcineva!
Cum te asiguri că rămâi la curent cu ultimele tendinţe şi inovaţii din industria auto, în special în ceea ce priveşte maşinile de lux?
Urmăresc destul de multe pagini din zona asta, mai ales de prin Dubai, încerc să preiau şi eu din afară niște trenduri şi să le aplic pe nişa mea. Mă gândesc ce mi-ar plăcea mie la maşina pe care o prezint. Eu mi-aş lua maşina asta? Dacă eu mi-aş lua-o, ce aş vrea să văd într-o prezentare a ei? Nu caut să fiu foarte tehnică, eu sunt femeie, merg mai mult pe partea emoţională. Totodată bărbaţii vor să știe mai multe detalii tehnice, prin urmare încerc să combin tehnic cu emoțional. Îmi doresc să nu fie doar bărbaţi în comunitatea mea de urmăritori. Sunt foarte multe fete care mă urmăresc pentru felul meu de a fi, pentru felul în care prezint și pentru energia mea.
Urmăresc, bineînțeles, și paginile oficiale ale producătorilor de automobile, astfel încât să fiu la curent cu lansările de noi modele.
Cum construieşti şi menţii relaţii cu brandurile auto pentru a avea acces la maşinile de lux pentru prezentări şi teste?
Asta ţine de mine şi de comportamentul meu. Eu sunt foarte sociabilă şi pot foarte ușor să mă fac plăcută. Îmi place să povestesc cu oamenii, să aflu lucruri despre ei, să mă duc la evenimente, totul vine foarte natural aici. Dacă chiar sunt branduri care îmi plac şi cu care rezonez, îmi face plăcere să menţin relaţiile. Ador networkingul, ceea ce fac eu în viața de zi cu zi nu îl pot numi job, ci un stil de viață.
Care au fost cele mai mari provocări cu care te-ai confruntat în mediul online?
La început a fost problema clasică, în care foarte mulţi oameni mă criticau. În primele prezentări, 90% din comentarii erau cu: Uite-o şi pasta, fata mea, du-te la salon, du-te că ai treabă la tigaie, la bucătărie etc. Mi-am văzut de treaba mea, am livrat content și m-am dedicat în continuare pentru ceea ce fac, până când 90% din comentarii au devenit pozitive și încurajatoare. Aveam într-adevăr câteva notiţe cu detalii tehnice despre mașină, în rest insistam foarte mult ca totul să fie natural, nimic scriptic, am lăsat inclusiv cadre când m-am împiedicat, mai făceam câte o glumă, iar oamenii au rezonat cu mine, au văzut că sunt autentică.
Cum arată o zi din viaţa ta?
Acum balansez viaţa din online cu cea reală. Aici încă mai am de lucrat, pentru că simt că mult din viaţa mea personală implică online-ul. Uneori, îmi las telefonul intenționat acasă și merg la cumpărături sau alte activităţi. Am momente în care nu vreau să mă sune nimeni, să nu văd niciun mesaj, nu vreau să existe telefon. Am văzut un meme interesant în care se spunea „n-ai vrut să lucrezi 9/17, acum lucrezi 24 din 7', cam aşa se simte. Am observat, în ultima vreme, că am lăsat-o un pic mai moale. O dată pe săptămână am o zi în care nu postez nimic, iar a doua zi am un reach aproape dublu tocmai pentru faptul că am lipsit o zi şi se stârneşte curiozitatea. Am învățat foarte multe din social media despre oameni şi despre cât de uşor suntem de manipulat: orice vedem pe TikTok credem. Asta mi se pare groaznic.
O zi din viaţa mea înseamnă să merg la sală, să mănânc la Plantini, care este ca biroul meu, apoi am diverse întâlniri, discuţii despre viitoare videouri pe care am putea să le facem, care îmi ocupă cea mai mare parte din zi, iar apoi mă focusez pe viața personală și mă relaxez cât se poate să fiu în formă pentru următoarea zi.
Cum vezi dezvoltarea activităţii în mediul online în următorii ani?
Online-ul este clar pe o pantă ascendentă, deja a luat amploare. Foarte multe corporaţii au bugete de online pe care trebuie să le împartă între foarte multe canale. E foarte simplu, eu îmi creez o comunitate cu 50.000 de oameni, iar tu ca mare brand, în loc să împarți milioane de euro în marketing peste tot, pe panouri stradale, bannere, malluri, ca să ajungi la același număr de oameni, este mai eficient să îmi dai mie mult mai puţin, comparativ cu cât ai da pe reclame clasice. Din start, eu ducându-mă cu produsul la comunitatea mea, am credibilitate. Asta se întâmplă dacă eşti un influencer cu credibilitate şi nu faci promovări în fiecare zi unui alt produs sau serviciu. În ultimele luni am avut, să zicem, 100 de propuneri de colaborări, din care am acceptat doar 3. În primul rând caut să rezonez eu cu produsul și să fie de calitate, în al doilea rând să simt că e util pentru comunitatea mea şi trei să nu fie mai multe produse din aceeaşi categorie.
Eu vreau să mă axez mai mult pe partea de creare de conținut.
Ce maşină ai condus prima dată şi cum a fost experiența?
Un Volkswagen Golf şi m-am distrat la maximum. Am făcut întrecere pe Bulevardul Iuliu Maniu cu niște prieteni, bineînțeles, respectând viteza legală, și de atunci mi-am dat seama că am niște aptitudini la condus, aveam permisul de puţin timp. De la început mi-am dat seama că sunt pasionată de condus, la mine nu a existat să stea mama sau tata cu mine în dreapta să mă obișnuiesc. Nu, eu de când am luat permisul am fost singură în mașină, făceam drumuri lungi, simţeam că stăpânesc foarte bine maşina şi oricum aveam permisul de motocicletă cu doi ani înainte de categoria B, mai cochetasem cu traficul, ştiam ce înseamnă şi a venit natural şi uite că în 8 ani nu am avut niciun accident. Am condus şi ski jet, şi ATV şi observ că îmi vine ușor tot ce ţine de manevrarea vehiculelor, am orientare în spaţiu foarte bună.
Şofezi de nevoie sau de plăcere? Care e senzaţia când eşti la volan?
Exact ce spuneam, la mine, şofatul este o superplăcere, mi-am dat seama că pentru mine mașina e un safe-place. Dacă mă simt prost sau am o zi mai ciudată, mă urc în maşină, dau drumul la muzică şi conduc prin oraş. Mie îmi place în trafic, e un fel de joc pe niveluri. Am lucrat şi la Uber, de curiozitate și pentru experienţă, fix după un an după ce mi-am luat permisul, că trebuie să ai un an de experiență şi a fost o perioadă în care am învăţat, în primul rând, să fiu mai disciplinată cu oamenii în maşină, că înainte eram mai teribilistă. Tata este un superşofer şi am crescut cu el în maşină şi când l-am întrebat ce sfaturi mi-ar da, mi-a zis întotdeauna să țin piciorul între acceleraţie şi frână, că nu ştii niciodată când ai nevoie să frânezi, şi dacă stai cu piciorul deasupra acceleraţiei e riscant și m-am obişnuit să facă asta. Al doilea sfat de la el, niciodată să nu fiu extremă când conduc cu alţii în maşină, că nu le fac bine şi poate nu le place neapărat.
Care este maşina visurilor tale dacă nu ar exista Lamborghini Urus?
Îmi place foarte mult maşina cu care am venit azi, un BMW M5 Competition, pentru că mi se pare că maşinile nemţeşti sunt cu totul şi cu totul altfel şi se simte într-adevăr calitatea. La 625 CP pot să mă duc cu ea pe circuit, am track mode, ca şi cum aş fi cu o maşină de curse, dar o pot conduce liniștită și în oraş, să mai iau încă 4 prieteni cu mine, avem loc în portbagaj să mergem toţi la mare şi e şi super confortabilă. Din punctul meu de vedere este o maşină confort plus!
Este multifuncţională şi frumoasă în același timp. Modelul acesta de BMW este low profile, cine nu cunoaşte cu adevărat maşina o să creadă că e un BMW Seria 5 normal, dar cunoscătorii ştiu că un M5 Competition nu este doar un BMW, ci e un BMW de top.
Ce lecţii ai învăţat la volan?
Am făcut un curs de conducere defensivă la Academia Titi Aur şi am învăţat foarte multe lucruri. La mine în maşină nu se urcă nimeni fără centură, nu contează dacă stă pe locul din faţă sau în spate. În urma acestui curs am realizat că viața mea și a pasagerilor mei poate să depindă de centura de siguranță și nu mai stau la discuții. Nu e vorba că nu sunt eu atentă, dar se poate întâmpla orice, iar centura ajută foarte mult. Eu una mă simt goală fără centură.
Sunt foarte atentă la ceilalți participanţi în trafic, privesc mereu să văd unde se uită ceilalţi chiar dacă ei nu dau semnal, prefer să am o conduită preventivă în care eu să anticipez ce vor să facă ceilalţi. Better safe than sorry!
Care este următorul pas pentru Hype Fox? Care sunt planurile de viitor pe termen lung?
Am ajuns într-un final şi la ultima întrebare şi cea mai importantă. Îmi deschid un showroom auto în zona de nord a Bucureştiului, o decizie pe care am luat-o foarte spontan. Primesc foarte multe mesaje de la urmăritorii mei să le vând mașinile și astfel mi s-a părut cea mai bună idee să pot face ce fac eu cel mai bine, să vând mașini! Va funcționa doar în regim de consignaţie și va fi singurul de acest tip din România. Pentru început, voi fi doar acel intermediar între client şi vânzător, fie că acesta e un dealer auto sau o persoană fizică. O să le prezint foarte mult pe canalele de social media și vreau să construiesc o relaţie foarte transparentă între mine, vânzător şi client. O să fie win-win pentru toată lumea!
În principiu, o să mă axez pe maşini de lux şi premium, dar şi câteva modele vintage, pe care deja le am în showroom. Asta e zona pe care vreau să merg, asta mă reprezintă pe mine. Altfel prezint un M5 Competition şi vă arăt toate opţiunile şi elementele prin care acest model se diferenţiază de altele, decât, să zicem, un model mai comun.