Poate că s-au împuținat, dar n-au dispărut! Subaru WRX TR, purtător al mesajului de bine pentru fanii tradiționali ai mărcii.

Foarte bine că are sisteme avansate de asistare a conducerii, dar cei interesați din suflet, altceva așteaptă de la noutatea care prelungește dinastia sportivelor Subaru WRX! Din fericire, Subaru WRX TR 2024 are acel ceva, adică un motor turbo de 2,4 litri cu cilindri orizontal-opuși capabil să furnizeze 271 CP, cuplat la o cutie de viteze manuală cu 6 trepte.

Fiind vorba despre o motorizare turbo, nu-i de mirare că regimul puterii maxime nu este unul dintre cele mai ridicate – vorbim aici despre 5600 rpm. Pe de altă parte, cu adevărat incitantă la specificațiile lui Subaru WRX TR este caracteristica de cuplu. Aceasta atinge valoarea maximă de 350 Nm pe intervalul dintre 2000 și 5200 rpm. Bineînțeles, resursele respective sunt valorificate prin intremediul unui sistem de tracțiune integrală Symmetrical All-Wheel Drive.

Pentru cei care vor comenta la modul cârcotaș că bestialul „WRX STI nu se mai întoarce', vom da replica următoare: așa este, însă pe Subaru WRX TR îl puteți cumpăra, totuși, în vremurile actuale! Până la urmă, nu ne displace ideea maturizării sale într-o notă GT, în care un anume nivel de confort și un nivel consistent de echipare fac viața la bord mai plăcută.

Cea mai recentă versiune a sistemului Subaru Starlink Multimedia Plus, având touchscreen de 11,6 inchi, este oferită standard pentru WRX TR. Ecranul său include controlul climatizării și setările de configurare a vehiculului. Sistemul multimedia include wireless Apple CarPlay; wireless Android Auto; radio AM/FM/HD; conectivitate Bluetooth pentru telefon, text și streaming audio; camera de luat vederi pentru marșarier.

Subaru WRX TR 2024 a primit un sistem de frânare Brembo de înaltă performanță, inclusiv etriere față roșii cu șase pistoane și etriere spate roșii cu două pistoane, plăcuțe și discuri mai mari decât ale variantelor de până acum și cilindru principal de frână mai mare. Noul sistem oferă eficiență îmbunătățită în utiilizare intensă și o dozare optimizată a forței de apăsare pe pedală.

La nivelul suspensiei, arcurile sunt mai rigide, progresivitatea amortizării a fost revizuită și un asistarea direcției a fost recalibrată. Subaru WRX TR vine, de asemenea, în dotare standard cu anvelope Bridgestone Potenza S007 de 245/35 R19, alegere perfectă o aderență sporită pe teren umed și uscat și o prestație la frânare îmbunătățită. Opțional, este oferită și cutia de viteze automată de tip CVT numită Lineartronic.

Tehnologia EyeSight Driver Assist este oferită pentru prima dată la seria WRX cu transmisie manuală. Acest ansamblu de funcții de siguranță activă include cruise-control inteligent, frânare pre-coliziune, avertizare de părăsire a benzii. Toate modelele Subaru WRX din 2024 echipate cu transmisie manuală vor include EyeSight ca echipament standard.

taguri
Adaugă un comentariu

Articole similare