Clienții mărcii Kia au acum posibilitatea să activeze întregul potențial al automobilelor achiziționate prin intermediul magazinului Kia Connect Store, lansat în premieră odată cu modelul Kia EV9, pe 30 octombrie. Folosind aplicația Kia Connect, clienții pot beneficia de o gamă largă de funcții și servicii digitale disponibile în magazin, care pot să extindă capabilitățile și să ridice performanțele automobilului.
Concentrându-se pe flexibilitate, personalizare și anticiparea dezvoltării viitoarelor facilități, Kia Connect Store îmbunătățește semnificativ calitatea deținerii unui automobil și experiența de condus. Clienții pot alege funcțiile suplimentare și serviciile pe care le doresc, bazate pe ofertele actuale, inclusiv sistemul „Remote Smart Park Assist 2.0′, „acceleration Boost’, muzică și actualizări prin satelit (over-the-air). În viitor, funcțiile se vor extinde pentru a acoperi alte arii de interes larg, precum divertismentul, personalizarea ambianței, asistență pentru șofer, navigație și optimizarea performanțelor. Magazinul Kia Connect Store se adresează unui potențial de peste un milion de clienți care s-au abonat la serviciile Kia Connect în ultimii patru ani.
„Magazinul Kia Connect Store pune puterea în mâinile clienților noștri, oferindu-le libertatea de a adapta automobilul la nevoile lor și de a alege actualizările preferate’, a declarat Sjoerd Knipping, Vice President of Marketing and Product al Kia Europe și Managing Director al Kia Connect. „Suntem încântați să oferim aceste actualizări care îmbunătățesc automobilul și oferă posibilitatea de a adăuga noi funcții și de a-l menține actualizat la zi pe parcursul întregii etape a deținerii sale, totul cu doar câteva click-uri.’
De asemenea, Kia lansează un serviciu de abonament pentru a le permite clienților să se bucure de confortul suplimentar oferit de actualizările automate ale software-ului. Actualizările „over-the-air’ (OTA) le oferă clienților, mai mult ca niciodată, posibilitatea să își împrospăteze experiența deținerii unui automobil Kia și să se asigure că acesta dispune de cea mai recentă tehnologie, software și funcții.
Disponibil prin magazinul Kia Connect Store, acest nou serviciu se bazează pe o perioadă inițială de utilizare gratuită timp de un an, care include două actualizări „OTA’ gratuite pentru hărțile de navigație și sistemul infotainment al automobilului. Serviciul de abonament este disponibil de la 89 de euro pe an, pachetele de actualizare fiind livrate de două ori pe an.
Actualizările viitoare vor include sistemul software și servicii suplimentare pe toată durata de viață a automobilului, inclusiv funcții de siguranță și confort, precum și hărți pentru navigație și infotainment – pentru a asigura că automobilul funcționează fără probleme. Actualizările dedicate pot rezolva, de asemenea, problemele software și rechemările în service rapid și ușor.
„Lansarea magazinului Kia Connect Store și a serviciului de abonament aduce un nou nivel de flexibilitate și personalizare pentru deținerea automobilului’, a declarat Olivier Pascal, General Manager Connected Cars al Kia Connect. „Înainte, un automobil putea să părăsească fabrica cu modalități limitate de a-l îmbunătăți, acum producem automobile avansate din punct de vedere tehnologic care nu numai că pot fi îmbunătățite în timp, dar își mențin valoarea și noutatea prin actualizări care au loc în timp ce automobilul este condus.’
Automobilele Kia începând cu anul de fabricație 2022, echipate cu sistem telematic, sunt eligibile pentru a primi actualizări prin satelit (OTA). Tehnologia wireless este utilizată pentru a descărca cel mai recent software disponibil. Odată ce descărcarea este finalizată și contactul este oprit, pe ecranul sistemului Infotainment apare o fereastră de confirmare. Șoferii pot finaliza actualizarea sau o pot amâna până la următorul ciclu de pornire al automobilului. În plus, clienții au opțiunea de a efectua actualizarea manual prin portalul de actualizare Kia Navigation sau vizitând un dealer local Kia.
Actualizările anterioare au inclus funcții precum „Kia EV Route Planner’, care asistă șoferul să găsească punctele de încărcare EV în timpul călătoriei. O actualizare viitoare va aduce un sistem de navigație îmbunătățit și sunete suplimentare pentru funcția „Sounds of Nature’, precum și informații noi și îmbunătățite specifice automobilelor electrice, disponibile în pe ecranul sistemului infotainment, printre multe alte funcții.