Numele a ramas acelasi, in rest s-a schimbat totul. Noul Hyundai i30 a fost proiectat la centrul european de design al companiei conform cu noua filozofie de stil a acesteia, descrisa de cuvintele "fluidic sculpture". Partea frontala adopta masca hexagonala si genul de blocuri optice pe care le-am vazut la noile modele din clasa medie, Hyundai i40. Calitatea finisarii si posibilitatile de echipare corespund segmentului de varf din clasa compacta. De noul Hyundai i30 se leaga estimari ambitioase referitoare la consolidarea pozitiei marcii pe piata europeana. Fabricatia sa se va desfasura la uzina Hyundai din Cehia. Pe piata din Romania, noul i30 vine pe fondul unei ascensiuni determinante pe care a inregistrat-o generatia precedenta, lansata in 2007. De la noul i30 se asteapta o evolutie la fel de favorabila.
Nu-i usor sa te remarci intr-o clasa numeroasa, dar Hyundai a reusit!
Adaugă un comentariu