Pentru când soarele e prea tare ca să umbli în roadster: MG Cyber GTS completează tema deja cunoscutului MG Cyberster.

Conform abordării britanicilor de la MG, aceasta este ordinea corectă: întâi faci roadsterul, apoi coupe-ul – s-a întâmplat nu o dată în istoria lor (alții fac coupe-ul și apoi îl „decupează' pentru a-l decapota). MG Cyber GTS vine la timp pentru a sublinia centenarul mărcii și pentru a beneficia de vectorizarea mediatică legată de 2024 Goodwood Festival od Speed.

Conceptul MG Cyber ​​GTS (deși nivelul de tratare a detaliilor ne spune că e o mașină gata de industrializare) aduce un omagiu venerabilului MGC GTS Sebring, care a obținut cel mai bun rezultat al mărcii în cursa de 12 ore de la Sebring din 1968 la clasa prototipurilor și care reperzintă un element cheie al identității MG. MGC GTS Sebring a fost asamblat în doar șase exemple, iar mașina supranumită „Mable' pilotată de Paddy Hopkirk și Andrew Hedges a terminat pe locul 10 în clasamentul general. Ocupând locul al treilea în categoria lor la Sebring, cele două mașini care l-au depășit la clasă pe curajosului MGC GTS erau prototipuri de curse exotice, fără legătură cu nicio mașină sport de producție.

În vremurile noastre, designerii de la centrul londonez MG au creat un concept care surprinde spiritul lui MGC GTS Sebring. Este vorba de o mașină cu tracțiune spate bazată pe tehnologia actuală a EV-urilor mărcii MG. Conceptul MG Cyber ​​GTS explorează potențialul unui coupe sportiv cu inspirație tradițională în era EV și, în susținerea demersului respectiv, merge evident pe urmele roadsterului Cyberster. Vă sună ceva ciudat la ideea notată mai sus? Nouă, da: făcând un coupe cu stil și proporții GT de inspirație tradițională, riști enorm să dezamăgești un public numeros, care simte că mașina ar trebui să aibă și un grup motopropulsor tradițional, nu unul de EV. Pentru binele celor de la MG, sperăm să ne înșelăm.

taguri
Adaugă un comentariu

Articole similare